• Regeln für den Video-Bereich:

    In den Börsenbereich gehören nur Angebote die bereits den Allgemeinen Regeln entsprechen.

    Einteilung

    - Folgende Formate gehören in die angegeben Bereiche:
    - Filme: Encodierte Filme von BluRay, DVD, R5, TV, Screener sowie Telesyncs im Format DivX, XviD und x264.
    - DVD: Filme im Format DVD5, DVD9 und HD2DVD.
    - HD: Encodierte Filme mit der Auflösung 720p oder darüber von BluRay, DVD, R5, TV, Screener sowie Telesyncs im Format x264.
    - 3D: Encodierte Filme von BluRay, die in einem 3D Format vorliegen. Dies gilt auch für Dokus, Animation usw.
    - Serien: Cartoon/Zeichentrick, Anime, Tutorials, Dokumentationen, Konzerte/Musik, Sonstiges sind demnach in die entsprechenden Bereiche einzuordnen, auch wenn sie beispielsweise im High Definition-Format oder als DVD5/DVD9/HD2DVD vorliegen. Ausnahme 3D.
    - Bereich Englisch: Englische Releases gehören immer in diesen Bereich.
    - Bereich Talk: Der Bereich, in dem über die Releases diskutiert werden kann, darf, soll und erwünscht ist.


    Angebot/Beitrag erstellen

    - Ein Beitrag darf erst dann erstellt werden, wenn der Upload bei mindestens einem OCH komplett ist. Platzhalter sind untersagt.
    - Bei einem Scenerelease hat der Threadtitel ausschließlich aus dem originalen, unveränderten Releasenamen zu bestehen. Es dürfen keine Veränderungen wie z.B. Sterne, kleine Buchstaben o.ä. vorgenommen werden. Ausnahme Serienbörse:
    - Bei einem Sammelthread für eine Staffel entfällt aus dem Releasename natürlich der Name der Folge. Beispiel: Die Simpsons S21 German DVDRip XviD - ITG
    - Dementsprechend sind also u.a. verboten: Erweiterungen wie "Tipp", "empfehlenswert", "only", "reup", usw. / jegliche andere Zusatzinformation oder Ergänzung, welche nicht in obiger Beschreibung zu finden ist.

    Aufbau des Angebots und Threadtitel

    Der Titel nach folgendem Muster erstellt zu werden. <Name> [3D] [Staffel] [German] <Jahr> <Tonspur> [DL] [Auflösung] <Quelle> <Codec> - <Group>
    Beispiel: The Dark Knight German 2008 AC3 DVDRip XviD - iND
    Beispiel: The Dark Knight 2008 DTS DL BDRip x264 - iND
    Beispiel: The Dark Knight 2008 AC3 DL BDRip XviD - iND
    Beispiel: The Dark Knight German 2008 AC3 720p BluRay x264 iND
    Beispiel: The Dark Knight 2008 DTS DL 1080p BluRay x264 iND
    Beispiel: Die Simpsons S01 German AC3 DVDRip XviD iND
    Beispiel: Die Simpsons S20 German AC3 720p BluRay x264 iND
    Beispiel: Sword Art Online II Ger Sub 2014 AAC 1080p WEBRip x264 - peppermint
    Entsprechend sind also u.a. verboten: Sonderzeichen wie Klammern, Sterne, Ausrufezeichen, Unterstriche, Anführungszeichen / Erweiterungen wie "Tipp", "empfehlenswert", "only", "reup", usw. / jegliche andere Zusatzinformation oder Ergänzung, welche nicht in obiger Beschreibung zu finden ist
    Ausnahmen hiervon können in den Bereichen geregelt sein.

    Die Beiträge sollen wie folgt aufgebaut werden:
    Überschrift entspricht dem Threadtitel
    Cover
    kurze Inhaltsbeschreibung
    Format, Größe, Dauer sind gut lesbar für Downloader außerhalb des Spoilers zu vermerken
    Nfo sind immer Anzugeben und selbige immer im Spoiler in Textform.
    Sind keine Nfo vorhanden z.B. Eigenpublikationen, sind im Spoiler folgende Dateiinformationen zusätzlich anzugeben :
    Quelle
    Video (Auflösung und Bitrate)
    Ton (Sprache, Format und Bitrate der einzelnen Spuren)
    Untertitel (sofern vorhanden)
    Hosterangabe in Textform außerhalb eines Spoiler mit allen enthaltenen Hostern.
    Bei SD kann auf diese zusätzlichen Dateiinformationen verzichtet werden.

    Alle benötigten Passwörter sind, sofern vorhanden, in Textform im Angebot anzugeben.
    Spoiler im Spoiler mit Kommentaren :"Schon Bedankt?" sind unerwünscht.


    Releases

    - Sind Retail-Release verfügbar, sind alle anderen Variationen untersagt. Ausnahmen: Alle deutschen Retail-Release sind CUT, in diesem Fall sind dubbed UNCUT-Release zulässig.
    - Im Serien-Bereich gilt speziell: Wenn ein Retail vor Abschluss einer laufenden Staffel erscheint, darf diese Staffel noch zu Ende gebracht werden.62
    - Gleiche Releases sind unbedingt zusammenzufassen. Das bedeutet, es ist zwingend erforderlich, vor dem Erstellen eines Themas per Suchfunktion zu überprüfen, ob bereits ein Beitrag mit demselben Release besteht. Ist dies der Fall, ist der bereits vorhandene Beitrag zu verwenden.
    - P2P und Scene Releases dürfen nicht verändert oder gar unter einem iND Tag eingestellt werden.


    Support, Diskussionen und Suche

    - Supportanfragen sind entweder per PN oder im Bereich Talk zu stellen.
    - Diskussionen und Bewertungen sind im Talk Bereich zu führen. Fragen an die Uploader haben ausschließlich via PN zu erfolgen, und sind in den Angeboten untersagt.
    - Anfragen zu Upload-Wünschen sind nur im Bereich Suche Video erlaubt. Antworten dürfen nur auf Angebote von MyBoerse.bz verlinkt werden.


    Verbote

    - Untersagt sind mehrere Formate in einem einzigen Angebotsthread, wie beispielsweise das gleichzeitige Anbieten von DivX/XviD, 720p und 1080p in einem Thread. Pro Format, Release und Auflösung ist ein eigener Thread zu eröffnen.
    - Grundsätzlich ebenso verboten sind Dupes. Uploader haben sich an geeigneter Stelle darüber zu informieren, ob es sich bei einem Release um ein Dupe handelt.
    - Gefakte, nur teilweise lauffähige oder unvollständige Angebote sind untersagt. Dies gilt auch für eigene Publikationen, die augenscheinlich nicht selbst von z.B. einer DVD gerippt wurden. Laufende Serien, bei denen noch nicht alle Folgen verfügbar sind, dürfen erstellt und regelmäßig geupdatet werden.
    - Untersagt sind Angebote, welche nur und ausschließlich in einer anderen Sprache als deutsch oder englisch vorliegen. Ausnahmen sind VORHER mit den Moderatoren zu klären.


    Verstoß gegen die Regeln

    - Angebote oder Beiträge, die gegen die Forenregeln verstoßen, sind über den "Melden"-Button im Beitrag zu melden.
  • Bitte registriere dich zunächst um Beiträge zu verfassen und externe Links aufzurufen.




X Twitter Marketing Ads: Basic To Pro Twitter Ads

LeeAndro

MyBoerse.bz Pro Member
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Published 4/2024
MP4 | Video: h264, 1920x1080 | Audio: AAC, 44.1 KHz
Language: English | Size: 1.94 GB | Duration: 3h 16m​

From Basic Ads to Pro Campaigns: Connect, Engage, and Convert with Confidence with X Twitter Marketing Ads!

What you'll learn
The fundamentals of Twitter ads setup
Reasons to use Twitter ads for marketing
How to create a landing page that converts
Designing eye-catching creatives for Twitter ads
Structuring Twitter ad campaigns effectively
Targeting techniques for audience precision
The mechanics of setting up conversion tracking
Tips for crafting retargeting campaigns
Creating diverse ad campaigns for different goals

Requirements
Interest in learning Twitter advertisement
Willingness to explore the features of Twitter ads manager
Access to a computer or mobile device with internet connectivity

Description
Enter the dynamic realm of Twitter advertising with our comprehensive course, "Twitter Marketing Ads: Basic to Pro Twitter Ads". This course isnt just a tutorialits a deep dive into the strategies that will place your brand in the spotlight, ensuring that your message resonates with your audience and converts. Over 1 hour and 45 minutes of video content will guide you through the intricate maze of Twitter ads.Starting with the basics, we lay down the groundwork for understanding Twitter's unique advertising ecosystem. Missing this opportunity to learn means leaving your brands potential untapped, watching from the sidelines as others capitalize on Twitter's powerful ad platform.You'll not only master the setup and navigation of Twitter Ads but also delve into the nitty-gritty of campaign structures, targeting, and conversion tracking. This course is a must-have resource that could mean the difference between a campaign that soars and one that falls flat.By the end, youll confidently create, manage, and optimize Twitter ad campaigns that achieve your marketing goals. Dont let the fast-paced world of Twitter advertising pass you by; enroll now to take control of your digital marketing destiny.Enroll now for this course, X Twitter Marketing Ads: Basic to Pro Twitter AdsEnroll now!

Overview
Section 1: Basics of Twitter Ads: Setup & Rock

Lecture 1 X Twitter Marketing Ads: Basic to Pro Twitter Ads (Promo)

Lecture 2 Reasons to Use Twitter X Ads

Lecture 3 Setting Up Twitter Ads X Account

Lecture 4 Fullfill This Two Things

Section 2: Requirements to Do Before Running Ads

Lecture 5 Landing Page Creation & More

Lecture 6 Ads Creatives For Twitter Ads

Section 3: Twitter Ads Account Structure

Lecture 7 X Campaign Level Structure

Lecture 8 X Ad Group Level Structure

Lecture 9 Placements Based Targeting

Lecture 10 Demographics Based Targeting

Lecture 11 Devices Based Targeting

Lecture 12 Targeting Based Targeting

Section 4: Twitter Ads Structure & Simple Campaign

Lecture 13 X Ads Level Structure

Lecture 14 Simple AI Campaign Creation

Section 5: Pixels, Events & Conversion Tracking

Lecture 15 Setting Up Base Pixel

Lecture 16 Setting Up Events

Lecture 17 Setting Up Audiences

Section 6: Conversion & Remarketing Campaign Creation

Lecture 18 Conversion Campaign Creation

Lecture 19 Remarketing Campaign Creation

Section 7: Other Campaigns, Metrics & Navigation

Lecture 20 Create Other Campaigns

Lecture 21 Metrics Notes

Lecture 22 Important Metrics in Ads

Lecture 23 Navigation in X Ads Manager

Lecture 24 Bonus

Social media marketers looking to enhance their Twitter ad skills,Business owners who want to tap into Twitters vast audience,Digital marketers aiming to broaden their ad platform expertise,Entrepreneurs seeking cost-effective ways to market their products,Individuals interested in learning about Twitter ads for personal or professional development



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X Twitter Marketing Ads: Basic To Pro Twitter Ads
Published 4/2024
MP4 | Video: h264, 1920x1080 | Audio: AAC, 44.1 KHz
Language: English
| Size: 1.94 GB
| Duration: 3h 16m
From Basic Ads to Pro Campaigns: Connect, Engage, and Convert with Confidence with X Twitter Marketing Ads!

What you'll learn

The fundamentals of Twitter ads setup

Reasons to use Twitter ads for marketing

How to create a landing page that converts

Designing eye-catching creatives for Twitter ads

Structuring Twitter ad campaigns effectively

Targeting techniques for audience precision

The mechanics of setting up conversion tracking

Tips for crafting retargeting campaigns

Creating diverse ad campaigns for different goals

Requirements

Interest in learning Twitter advertisement

Willingness to explore the features of Twitter ads manager

Access to a computer or mobile device with internet connectivity

Description

Enter the dynamic realm of Twitter advertising with our comprehensive course, "Twitter Marketing Ads: Basic to Pro Twitter Ads". This course isn't just a tutorial-it's a deep dive into the strategies that will place your brand in the spotlight, ensuring that your message resonates with your audience and converts. Over 1 hour and 45 minutes of video content will guide you through the intricate maze of Twitter ads.Starting with the basics, we lay down the groundwork for understanding Twitter's unique advertising ecosystem. Missing this opportunity to learn means leaving your brand's potential untapped, watching from the sidelines as others capitalize on Twitter's powerful ad platform.You'll not only master the setup and navigation of Twitter Ads but also delve into the nitty-gritty of campaign structures, targeting, and conversion tracking. This course is a must-have resource that could mean the difference between a campaign that soars and one that falls flat.By the end, you'll confidently create, manage, and optimize Twitter ad campaigns that achieve your marketing goals. Don't let the fast-paced world of Twitter advertising pass you by; enroll now to take control of your digital marketing destiny.Enroll now for this course, X Twitter Marketing Ads: Basic to Pro Twitter AdsEnroll now!

Overview

Section 1: Basics of Twitter Ads: Setup & Rock

Lecture 1 X Twitter Marketing Ads: Basic to Pro Twitter Ads (Promo)

Lecture 2 Reasons to Use Twitter X Ads

Lecture 3 Setting Up Twitter Ads X Account

Lecture 4 Fullfill This Two Things

Section 2: Requirements to Do Before Running Ads

Lecture 5 Landing Page Creation & More

Lecture 6 Ads Creatives For Twitter Ads

Section 3: Twitter Ads Account Structure

Lecture 7 X Campaign Level Structure

Lecture 8 X Ad Group Level Structure

Lecture 9 Placements Based Targeting

Lecture 10 Demographics Based Targeting

Lecture 11 Devices Based Targeting

Lecture 12 Targeting Based Targeting

Section 4: Twitter Ads Structure & Simple Campaign

Lecture 13 X Ads Level Structure

Lecture 14 Simple AI Campaign Creation

Section 5: Pixels, Events & Conversion Tracking

Lecture 15 Setting Up Base Pixel

Lecture 16 Setting Up Events

Lecture 17 Setting Up Audiences

Section 6: Conversion & Remarketing Campaign Creation

Lecture 18 Conversion Campaign Creation

Lecture 19 Remarketing Campaign Creation

Section 7: Other Campaigns, Metrics & Navigation

Lecture 20 Create Other Campaigns

Lecture 21 Metrics Notes

Lecture 22 Important Metrics in Ads

Lecture 23 Navigation in X Ads Manager

Lecture 24 Bonus

Social media marketers looking to enhance their Twitter ad skills,Business owners who want to tap into Twitter's vast audience,Digital marketers aiming to broaden their ad platform expertise,Entrepreneurs seeking cost-effective ways to market their products,Individuals interested in learning about Twitter ads for personal or professional development







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