*** Bestes IPTV *** bester Preis *** gratis Test ***

Interstellar Space Genesis Natural Law v1 3 0 - Razor1911

unclelila

Banned
Interstellar Space Genesis Natural Law v1 3 0-Razor1911

interstellar_space_gej3j3h.jpg

Beschreibung:

For far too long, the desires of the galaxy lay ignored, neglected by its so-called most intelligent and advanced species. Little did they know that while the galaxy's demands may be delayed, they will not be so easily subdued. There is a natural order, an ordained path it longs to take, and there are laws far greater than their own that must be fully obeyed. Against near impossible odds, two newcomers arise, alleged champions for their cause, both of whom ready and willing to right that which they feel has gone wrong.
Expansion Overview

This expansion features 2 new races, each fully equipped with unique new capabilities which are also usable by custom races. It also includes 9 new fully animated ruler options, 4 new music tracks, and 4 new leaders!

Genre: Indie, Strategie | Erscheinungsjahr: 18. Nov. 2020 | Sprache: Englisch
Sprachausgabe: Englisch | Bildschrimtexte: Englisch
Hoster: DD, RG | Format rar | Größe: 4.3 GB | Parts: 5

NFO:

Mindestsystemanforderungen:

Empfohlene Systemanforderungen:

Archiv-Passwort: kein Passwort

7D8B9EE6A2.png

93BD5342F5.png

Bedank dich oder ich stehle deine Cookies. Das Bedanken hält den Post am Leben, der Onkel Lila freut sich riesig darüber und weiss es zu schätzen! Folgt mir doch, ist nur 1 Klick :)

Bei Problemen, Fehlern und/oder Offline helfe ich gerne mit nur einer PN mit Link zum Thread oder Release-Name!
Reupload innert 24h nach lesen der PN garantiert

Interstellar Space Genesis Natural Law v1.3.0-Razor1911

Interstellar_Space_Genesis_Natural_Law_v1.3.0-Razor1911
f6e2ac0cfbdc6f6dd0edfee4aad9d960.png

Title: Interstellar Space: Genesis
Genre: Strategy
Language/s: English
Hoster: DDownload.com, Rapidgator.net, KatFile.com
Size: 4408,42 MB
Parts: 5 files
Password: - not required -

Interstellar Space: Genesis ist ein rundenbasiertes Weltraum-4X-Strategiespiel in welchem Du versuchst ein galaktisches Imperium zu errichten. Entdecke die Mysterien zwischen den Sternen, kolonisiere Planeten und kämpfe gegen deine Feinde in taktischen rundenbasierten Kämpfen.

nfo:

Zurück
Oben Unten