• Regeln für den Software-Bereich:


    Allgemeines:

    - In erster Linie sind unsere Boardregeln zu beachten, zu finden HIER.
    - Software zur Audiobearbeitung sollte ausschließlich im Unterforum "Audio" eingestellt werden.
    - Für Cracks, Keygens oder sonstige Freischaltungssoftware gibt es das Unterforum "Freischaltung".
    - Portable Software bitte im entsprechenden Unterforum "Portable Software" eintragen.
    - Diskussionen zur Installation und anderen Problemen mit der Software, bitte im enstprechenden Unterforum "Talk" führen.
    - Bei Unklarheiten und Fragen zu den Regeln bitte die Moderatoren kontaktieren.


    Angebot erstellen

    - Die Struktur des Threadtitels muss wie folgt umgesetzt werden: Herstellername - Softwarename - Versionsnummer
    - Unnötige Zusätze im Threadtitel wie "HOT", "NEW" oder Punkte zwischen den Wörtern sind nicht erlaubt.
    - Achtet darauf immer nur die Hauptversion und deren Updates in einem Thread zusammenfassen, konkretes Beispiel: SoftwareXY v3.12 gehört in den selben Thread mit SoftwareXY v3.13; SoftwareXY v.4.1 gehört in einen neuen eigenen Thread. Ausgenommen hiervon sind Sammelthreads und Dauerangebote.
    - Bei nicht bekannten Herstellern oder Angebote einer privaten Software, ist die Programmbezeichnung + Versionsnummer ausreichend.
    - Besondere Beachtung gilt für den ersten Beitrag eines Angebots. Dort muss eine kurze Beschreibung der Software in deutscher Sprache angegeben werden. Für offizielle Releases ist es Pflicht die NFO im Beitrag einzustellen(Spoiler, siehe nächster Punkt).
    - Weitere Informationen wie NFOs oder Changelogs, versteckt ihr bitte in einem Spoiler.


    Software Suche

    - Für Suchanfragen haben wir das Unterforum "Suche" erstellt.
    - Auch hier sollte vorher die Suchfunktion benutzt werden, um Doppelthreads vorzubeugen. Sollte es bereits eine Suchanfrage geben, könnt ihr den Thread gerne mit einem "Danke" pushen.


    Trojaner- und Virusalarm

    - Falls Euer Virenscanner bei einem Angebot Alarm schlägt, solltet ihr zunächst Ruhe bewahren. Viele Virenscanner erkennen Cracks/Keygens oft fälschlicherweise als Bedrohung.
    - Prüft die verdächtige Datei zuerst mit http://virustotal.com , sollte es sich hierbei wirklich um eine Bedrohung handeln, meldet den Beitrag und/oder wendet euch mit dem Bericht von VirusTotal.com an einen Moderator.


    Unerwünschte Angebote

    - Keylogger, Spionagetools, alles rund ums Thema Hacking/Cracking ist nicht erwünscht.
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Reallusion Cartoon Animator v4

Reallusion Cartoon Animator 4.3.2110.1 Pipeline
Requirements: Windows 10 / Windows 8 / Windows 7 SP1 (64-bit)
Overview:
Cartoon Animator 4 (formerly known as CrazyTalk Animator) is a 2D animation software designed for both ability of entry and productivity. You can turn images to animated characters, control characters with your expressions, generate lipsync animation from audio, accomplish 3d parallax scenes, produce 2D visual effects, access content resources, and wield a comprehensive photoshop pipeline to rapidly customize characters and create content.

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All New in Cartoon Animator 4:

ENHANCED CHARACTER ANIMATION
This WIP 1 demonstrates how Reallusion made 2D Character Animation more precise, powerful, yet more intuitive. Say goodbye to foot sliding, sinking or floating problems, the new Smart IK/FK system not only switches automatically, it makes creating amazing cartoon animation so much easier. Posing with locking end effectors gives you power to precisely animate characters with scene interaction. In addition, you can perfectly adapt motion files with different body shapes from our motion library, even fine-tune the character's stride or alter its motion genre.

Smart IK (Inverse Kinematic)
Simple and functional design sets Cartoon Animator apart from other 2D Animation tools. The intuitive 2D in IK / FK system auto-switches invisibly so character posing for animation is a fluid, and logical process. Just lock the character feet to have perfect non-sliding foot contact, and lock the character’s hand to get a precise interaction with props or scene.

Easy IK Editing
- Stretches, squatting, and hip rotation made simple by moving the hip bone.
- Easy-locking feet and hands for unlimited motion possibilities.
- Position character end effectors for precise IK interaction.
- Keep or Flip Joint Bend Direction during animation editing.

Intuitive Auto IK/FK Switch
- Drag-and-move end effectors for IK editing, directly rotate joins for FK editing.
- Intuitive pose-to-pose editing without switching IK and FK modes.
- One transform timeline track can keep End Effector Constraints and it’s Effective Range.
- Set keys only to Selected Body Parts, or to Full Body motion layers.

Stretch Animation
- Freely extend any character’s end segments - head, hands and feet.
- Rubber-band stretch midpoint segments like elbow, waist, knee.
- After releasing stretching, the segment can resume to its original length.
- Stretch neck and torso parts by locking hands and feet.
- Smoothly interpolate stretch animation, and add Motion Curve for timing control.

Precise Scene and Prop Interaction
- Lock hands and feet to precisely interact with scene objects.
- IK Constraints - use “Keep End Effort Rotation” to tip toe or bend wrist, or use “Keep End Effector Angle” to sustain feet angle on the skateboard or bicycle pedal.
- Use “Keep Bend Direction” to ensure character’s elbow or knee always bend at the right direction.
- Lock hand and feet to make stable spider-like crawling movement.

Works with All Kinds of Cartoon Characters
- Correct backward knee bend animation for quadruped animals.
- Use Shift+drag to alter the bone length between two bone segments producing a uniform transform effect such as the gorilla arm movement.
- The same effect can apply to breathing or neck-stretching animation.
- Use End Effector Rotation to easily let the dog naturally sit down.

Smart Motion Retargeting
Unique animation feature translates motions automatically to various character styles with different body scale. Smart Motion Retargeting correctly applies the collected motion files to different body shapes, automatically aligns characters to the motion’s pose regardless it’s initial pose settings, innovatively creates different motion performance styles.

Adapt Motions to any Character Scale
- No more Foot Sliding, Sinking, or Floating problems caused by characters’ bone scale difference.
- Library Animation applied perfectly to all types of template characters.
- Works with all Template-based Motion - human biped, quadruped, wings, spine bone.

Creative IK Motion Varieties
- Auto-align character bones to the Motion Data pose, regardless of the character’s initial pose setting.
- Recalculate character’s Initial Pose Offset for accurate animation editing.
- Change characters’ foot stride, or arm reach distance by altering the overall Motion Data Scale.
- Adjust individual End Effector bone ratio for precise character to object interaction.

Create IK Rig
Generate IK-ready 2D animated characters, CTA4 provides standardized IK Controls for template-based characters. We’ve also added the Auto IK Rig for Photoshop Imported characters. For custom created free-bone characters, now users may create a custom GUI from the Custom Rig GUI.

Auto IK Rig
- Auto IK Rig for Imported Photoshop Template Characters (PSD).
- Works for All Character Templates - Human, Quadruped, Wings, Spine.
- Default Human End Effector Presets - Toe, Ankle, Finger and Wrist
- Free to add IK lock to selected bone segments
- Auto assign End Effectors to Free Bone Characters, allowing custom IK definition

Custom GUI
- Snapshot a Character with a Custom Pose to create a Character Rig GUI.
- Import an image file as a custom rig image.
- Move and place End Effector Locks for ideal layout.
- Specify Bone Size, Segment On/Off in the UI display.

360 Head Creation
This WIP 2 shows how Reallusion breaks through the limitations of 2D Art, and delivers a practical way for 2D animators to create characters with advanced animation along with vivid expressions. The 360 evolution streamlines the workflow for Head Creation, Expression Setup, and directly to the animation core with face key editing, puppeteering and the timeline system. Apart from introducing a set of 360 assets and new professional animation library, users also have the path to convert existing content into 360 heads with a full range of motion.

Quickly Transform a 2D Face into a 3D Head
3D Head Creator transforms 2D art into 3D styled characters with up to 360 degree of motion for deeply rich performances. Photoshop round trip integration for editing multi-angle character in and out of 3D Head Creator.

Anchor Nine Head Turn Directions
- Inherit basic angle settings from Quick Setup
- Transform and deform head sprites for perfect 3D turn
- Optional FFD resolution from 2x2 (perspective correction) to 5x5 (precise shape definition)
- Mask-out features outside the face to create the 3D illusion

Smart Designs to Speedup Multi-angle Settings
- Copy and paste the angle definition
- Mirror setup from one side to another, flip or replace sprites to match angle requirements
- Onion Skin - proper sprite placement with neighboring setup reference
- Average - average the angle setting value from two selected points

Add Additional Decorative Items
- Apart from main facial features, users can freely add other decorative elements
- The cat has whiskers and the nose stripe seamlessly blended with the parent turning head base
- The same techniques can be used to emphasize a 3D effect with highlight and shadow layers

Free Angle Definition - Up to 360°
- More than creating a turning head, you can give a full spin to a simple shaped creature, even a moody bird
- Freely add angle points to setup the character look as the head turns
- Each angle point contains data for sprites transformation, deformation, and sprite change
- A total of 25 optional angle points are provided and a perfect 360° character can be achieved by properly adding angle definition for horizontal and vertical turn

Designing 360 Heads with Photoshop Layers
- Complete PSD to CTA round-trip workflow for 360 Head Creation
- The PSD character template is extended with angle layers for sprite change
- Use several image layers to accentuate depth such like a hog’s nose
- Build the layer hierarchy using a simple naming rule, eg. Parent > Child
- The 360 Head Creator can generate and send angle definitions back to Photoshop, new PSD layers are generated for the 360 angle adjustments

3D Expression Setup
- The Cartoon Animator Expression Setup is enhanced for new 360 Performance
- Transform and deform facial sprites to setup 3D-like Expressions
- Turn on Smooth Mode to achieve extremely smooth facial blendshape animation
- Easily Guide the Head Movement using Head Turn Gizmo
- Combine with the Face Key Editor for amazing results!

New Generation of 360 Creative Assets
- Mix and match facial features to create new 360 characters
- Dynamic hairstyles and accessories can also include multiple view angles
- Combine 360 Head with selected Body style for perfect Smart IK Animation

360 Animation Controls and Timeline Editing
- Head Turn Gizmo - Easily guide the head direction using mouse cursor, a quick way to layout the animation tempo
- Face Key Editor layers up precise facial expressions, detailed adjustment can be achieved by selecting facial features, choosing from an expression list, and customizing with muscle morph sliders
- Face Puppet is enhanced for generating expressions with dynamic head turns
- Use Transform and deform to exaggerate the cartoon performance

More Info:
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Platform: Windows
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Reallusion Cartoon Animator v4.3.2110.1 (x64) Pipeline Multilingual


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Reallusion Cartoon Animator v4.3.2110.1 (x64) Pipeline Multilingual | 1.01 GB | | Language: Multilanguage


Cartoon Animator 4 (formerly known as CrazyTalk Animator) is a 2D animation software designed for both ability of entry and productivity. You can turn images to animated characters, control characters with your expressions, generate lipsync animation from audio, accomplish 3d parallax scenes, produce 2D visual effects, access content resources, and wield a comprehensive photoshop pipeline to rapidly customize characters and create content.



All New in Cartoon Animator 4:

ENHANCED CHARACTER ANIMATION
This WIP 1 demonstrates how Reallusion made 2D Character Animation more precise, powerful, yet more intuitive. Say goodbye to foot sliding, sinking or floating problems, the new Smart IK/FK system not only switches automatically, it makes creating amazing cartoon animation so much easier. Posing with locking end effectors gives you power to precisely animate characters with scene interaction. In addition, you can perfectly adapt motion files with different body shapes from our motion library, even fine-tune the character's stride or alter its motion genre.

Smart IK (Inverse Kinematic)
Simple and functional design sets Cartoon Animator apart from other 2D Animation tools. The intuitive 2D in IK / FK system auto-switches invisibly so character posing for animation is a fluid, and logical process. Just lock the character feet to have perfect non-sliding foot contact, and lock the character's hand to get a precise interaction with props or scene.

Easy IK Editing
- Stretches, squatting, and hip rotation made simple by moving the hip bone.
- Easy-locking feet and hands for unlimited motion possibilities.
- Position character end effectors for precise IK interaction.
- Keep or Flip Joint Bend Direction during animation editing.

Intuitive Auto IK/FK Switch
- Drag-and-move end effectors for IK editing, directly rotate joins for FK editing.
- Intuitive pose-to-pose editing without switching IK and FK modes.
- One transform timeline track can keep End Effector Constraints and it's Effective Range.
- Set keys only to Selected Body Parts, or to Full Body motion layers.

Stretch Animation
- Freely extend any character's end segments - head, hands and feet.
- Rubber-band stretch midpoint segments like elbow, waist, knee.
- After releasing stretching, the segment can resume to its original length.
- Stretch neck and torso parts by locking hands and feet.
- Smoothly interpolate stretch animation, and add Motion Curve for timing control.

Precise Scene and Prop Interaction
- Lock hands and feet to precisely interact with scene objects.
- IK Constraints - use "Keep End Effort Rotation" to tip toe or bend wrist, or use "Keep End Effector Angle" to sustain feet angle on the skateboard or bicycle pedal.
- Use "Keep Bend Direction" to ensure character's elbow or knee always bend at the right direction.
- Lock hand and feet to make stable spider-like crawling movement.

Works with All Kinds of Cartoon Characters
- Correct backward knee bend animation for quadruped animals.
- Use Shift+drag to alter the bone length between two bone segments producing a uniform transform effect such as the gorilla arm movement.
- The same effect can apply to breathing or neck-stretching animation.
- Use End Effector Rotation to easily let the dog naturally sit down.

Smart Motion Retargeting
Unique animation feature translates motions automatically to various character styles with different body scale. Smart Motion Retargeting correctly applies the collected motion files to different body shapes, automatically aligns characters to the motion's pose regardless it's initial pose settings, innovatively creates different motion performance styles.

Adapt Motions to any Character Scale
- No more Foot Sliding, Sinking, or Floating problems caused by characters' bone scale difference.
- Library Animation applied perfectly to all types of template characters.
- Works with all Template-based Motion - human biped, quadruped, wings, spine bone.

Creative IK Motion Varieties
- Auto-align character bones to the Motion Data pose, regardless of the character's initial pose setting.
- Recalculate character's Initial Pose Offset for accurate animation editing.
- Change characters' foot stride, or arm reach distance by altering the overall Motion Data Scale.
- Adjust individual End Effector bone ratio for precise character to object interaction.

Create IK Rig
Generate IK-ready 2D animated characters, CTA4 provides standardized IK Controls for template-based characters. We've also added the Auto IK Rig for Photoshop Imported characters. For custom created free-bone characters, now users may create a custom GUI from the Custom Rig GUI.

Auto IK Rig
- Auto IK Rig for Imported Photoshop Template Characters (PSD).
- Works for All Character Templates - Human, Quadruped, Wings, Spine.
- Default Human End Effector Presets - Toe, Ankle, Finger and Wrist
- Free to add IK lock to selected bone segments
- Auto assign End Effectors to Free Bone Characters, allowing custom IK definition

Custom GUI
- Snapshot a Character with a Custom Pose to create a Character Rig GUI.
- Import an image file as a custom rig image.
- Move and place End Effector Locks for ideal layout.
- Specify Bone Size, Segment On/Off in the UI display.

360 Head Creation
This WIP 2 shows how Reallusion breaks through the limitations of 2D Art, and delivers a practical way for 2D animators to create characters with advanced animation along with vivid expressions. The 360 evolution streamlines the workflow for Head Creation, Expression Setup, and directly to the animation core with face key editing, puppeteering and the timeline system. Apart from introducing a set of 360 assets and new professional animation library, users also have the path to convert existing content into 360 heads with a full range of motion.

Quickly Transform a 2D Face into a 3D Head
3D Head Creator transforms 2D art into 3D styled characters with up to 360 degree of motion for deeply rich performances. Photoshop round trip integration for editing multi-angle character in and out of 3D Head Creator.

Anchor Nine Head Turn Directions
- Inherit basic angle settings from Quick Setup
- Transform and deform head sprites for perfect 3D turn
- Optional FFD resolution from 2x2 (perspective correction) to 5x5 (precise shape definition)
- Mask-out features outside the face to create the 3D illusion

Smart Designs to Speedup Multi-angle Settings
- Copy and paste the angle definition
- Mirror setup from one side to another, flip or replace sprites to match angle requirements
- Onion Skin - proper sprite placement with neighboring setup reference
- Average - average the angle setting value from two selected points

Add Additional Decorative Items
- Apart from main facial features, users can freely add other decorative elements
- The cat has whiskers and the nose stripe seamlessly blended with the parent turning head base
- The same techniques can be used to emphasize a 3D effect with highlight and shadow layers

Free Angle Definition - Up to 360°
- More than creating a turning head, you can give a full spin to a simple shaped creature, even a moody bird
- Freely add angle points to setup the character look as the head turns
- Each angle point contains data for sprites transformation, deformation, and sprite change
- A total of 25 optional angle points are provided and a perfect 360° character can be achieved by properly adding angle definition for horizontal and vertical turn

Designing 360 Heads with Photoshop Layers
- Complete PSD to CTA round-trip workflow for 360 Head Creation
- The PSD character template is extended with angle layers for sprite change
- Use several image layers to accentuate depth such like a hog's nose
- Build the layer hierarchy using a simple naming rule, eg. Parent > Child
- The 360 Head Creator can generate and send angle definitions back to Photoshop, new PSD layers are generated for the 360 angle adjustments

3D Expression Setup
- The Cartoon Animator Expression Setup is enhanced for new 360 Performance
- Transform and deform facial sprites to setup 3D-like Expressions
- Turn on Smooth Mode to achieve extremely smooth facial blendshape animation
- Easily Guide the Head Movement using Head Turn Gizmo
- Combine with the Face Key Editor for amazing results!

New Generation of 360 Creative Assets
- Mix and match facial features to create new 360 characters
- Dynamic hairstyles and accessories can also include multiple view angles
- Combine 360 Head with selected Body style for perfect Smart IK Animation

360 Animation Controls and Timeline Editing
- Head Turn Gizmo - Easily guide the head direction using mouse cursor, a quick way to layout the animation tempo
- Face Key Editor layers up precise facial expressions, detailed adjustment can be achieved by selecting facial features, choosing from an expression list, and customizing with muscle morph sliders
- Face Puppet is enhanced for generating expressions with dynamic head turns
- Use Transform and deform to exaggerate the cartoon performance


Recommended System Requirements:
- Windows 10 / Windows 8 / Windows 7 SP1 (64-bit).
- Dual core CPU or higher
- 4 GB RAM or higher recommended
- 10 GB free hard disk space or higher recommended
- Display Resolution: 1440 x 900 or higher
- Graphics Card: Nvidia GeForce 9800 GX2 or higher /ATI Radeon HD 4890 Series or higher
- Video Memory: 1 GB RAM or higher recommended

Supported Languages:
- English, German, Traditional Chinese, Simplified Chinese, Japanese.


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Reallusion Cartoon Animator v4.3.2110.1 + Pack

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Reallusion Cartoon Animator v4.3.2110.1 + Pack

Größe: 980 MB
Sprache: Multi
Format: Exe
Plattform: Windows
Incl. Resource Pack

Cartoon Animator 4 (früher bekannt als CrazyTalk Animator) ist eine 2D-Animationssoftware, die sowohl für die Eingabe als auch für die Produktivität entwickelt wurde. Sie können Bilder in animierte Zeichen verwandeln, Zeichen mit Ihren Ausdrücken steuern, Lipsync-Animationen aus Audio generieren, 3D-Parallaxenszenen erstellen, visuelle 2D-Effekte erzeugen, auf Inhaltsressourcen zugreifen und eine umfassende Photoshop-Pipeline verwenden, um Zeichen schnell anzupassen und Inhalte zu erstellen. Alles neu in Cartoon Animator 4:

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Reallusion Cartoon Animator v4.3.2110.1 Pipeline (x64)

Multilingual/Deutsch / inkl. Crack / + Resource Pack / 64-Bit

reallusioncartoonojknw.png


Beschreibung:

Cartoon Animator 4 (früher bekannt als CrazyTalk Animator) ist eine 2D-Animationssoftware, die sowohl für den Einstieg als auch für die Produktivität konzipiert wurde. Sie können aus Bildern animierte Charaktere machen, Charaktere mit Ihren Ausdrücken steuern, aus Audiosymbolen animierte Animationen erstellen, 3D-Parallax-Szenen erstellen, 2D-visuelle Effekte erzeugen, auf Inhaltsressourcen zugreifen und eine umfassende Photoshop-Pipeline verwenden, um Charaktere schnell anzupassen und Inhalte zu erstellen.

Was ist neu im Cartoon Animator 4:

ERWEITERTE CHARAKTER-ANIMATION
Diese WIP 1 zeigt, wie Reallusion die 2D-Charakteranimation präziser, leistungsfähiger und intuitiver gemacht hat. Verabschieden Sie sich von rutschenden, sinkenden oder schwebenden Problemen. Das neue Smart IK / FK-System schaltet nicht nur automatisch um, sondern macht das Erstellen erstaunlicher Zeichentrick-Animationen so viel einfacher. Durch das Positionieren mit Endeffekten mit Verriegelung können Sie Charaktere mit Szeneninteraktion präzise animieren. Außerdem können Sie Bewegungsdateien mit verschiedenen Körperformen aus unserer Bewegungsbibliothek perfekt anpassen, sogar die Schrittlänge des Charakters verfeinern oder das Bewegungsgenre ändern.

Smart IK (Inverse Kinematik)
Ein einfaches und funktionales Design hebt Cartoon Animator von anderen 2D-Animationswerkzeugen ab. Das intuitive 2D in IK / FK-System wechselt automatisch unsichtbar, sodass der Charakter, der für die Animation posiert, ein fließender und logischer Prozess ist. Schließen Sie einfach die Füße des Charakters, um einen perfekten, nicht gleitenden Fußkontakt zu haben, und verriegeln Sie die Hand des Charakters, um eine präzise Interaktion mit Requisiten oder Szenen zu erhalten.

Einfache IK-Bearbeitung
- Strecken, Hocken und Hüftdrehung werden durch Bewegen des Hüftknochens vereinfacht.
- Leicht verriegelnde Füße und Hände für unbegrenzte Bewegungsmöglichkeiten.
- Positionieren Sie Zeichenendeffektoren für präzise IK-Interaktion.
- Beugen Sie die Richtung der gemeinsamen Biegung während der Animationsbearbeitung.

Intuitiver Auto-IK / FK-Schalter
- Ziehen Sie die End-Effektoren per Drag-and-Move für die IK-Bearbeitung, drehen Sie Joins direkt für die FK-Bearbeitung.
- Intuitive Pose-to-Pose-Bearbeitung ohne Wechsel zwischen IK- und FK-Modus.
- Eine Transformations-Timeline-Spur kann End Effector-Einschränkungen und deren effektive Reichweite einhalten.
- Setzen Sie die Tasten nur auf Ausgewählte Körperteile oder auf Ganzkörper-Bewegungsebenen.

Stretch-Animation
- Verlängern Sie die Endsegmente aller Charaktere - Kopf, Hände und Füße.
- Gummiband-Dehnungsmittelpunktsegmente wie Ellbogen, Taille, Knie.
- Nach dem Lösen der Dehnung kann das Segment seine ursprüngliche Länge wieder annehmen.
- Dehnen Sie den Hals und den Rumpf durch Verriegeln der Hände und Füße.
- Interpolieren Sie nahtlos die Stretch-Animation und fügen Sie zur Zeitsteuerung eine Bewegungskurve hinzu.

Präzise Interaktion zwischen Szene und Requisite
- Verriegeln Sie Hände und Füße, um mit Szenenobjekten präzise zu interagieren.
- IK-Einschränkungen - Verwenden Sie „Keep End Effort Rotation“, um das Handgelenk zu kippen oder zu beugen, oder verwenden Sie „Keep Effector Angle“, um den Winkel des Fußes auf dem Skateboard oder dem Fahrradpedal aufrechtzuerhalten.
- Verwenden Sie "Richtung halten", um sicherzustellen, dass der Ellbogen oder das Knie des Charakters immer in die richtige Richtung gebogen wird.
- Verriegeln Sie Hände und Füße, um stabile spinnenartige Krabbelbewegungen zu erzielen.

Funktioniert mit allen Arten von Zeichentrickfiguren
- Korrektur der rückwärtigen Kniebeugenanimation für vierbeinige Tiere.
- Verwenden Sie die Umschalttaste + Ziehen, um die Knochenlänge zwischen zwei Knochensegmenten zu ändern, sodass ein gleichmäßiger Transformationseffekt wie die Bewegung des Gorilla-Arms entsteht.
- Der gleiche Effekt kann für Atmungs- oder Hals-Stretching-Animationen gelten.
- Verwenden Sie die End-Effector-Rotation, um den Hund auf natürliche Weise hinsetzen zu lassen.

Smart Motion Retargeting
Die einzigartige Animationsfunktion übersetzt Bewegungen automatisch in verschiedene Zeichenstile mit unterschiedlicher Körperskala. Smart Motion Retargeting wendet die gesammelten Bewegungsdateien korrekt auf verschiedene Körperformen an, richtet Zeichen automatisch an der Pose der Bewegung aus, unabhängig von den ursprünglichen Poseeinstellungen, und erstellt auf innovative Weise unterschiedliche Bewegungsleistungsstile.

Passen Sie die Bewegungen an eine beliebige Charakterskala an
- Keine Probleme mehr mit dem Gleiten, Sinken oder Fließen des Fußes, die durch die Knochenskala der Charaktere verursacht werden.
- Die Bibliothek-Animation wurde perfekt auf alle Arten von Vorlagenzeichen angewendet.
- Funktioniert mit allen auf Vorlagen basierenden Bewegungen - menschlicher Zweibeiner, Vierbeiner, Flügel, Wirbelsäulenknochen.

Kreative IK-Bewegungsvarianten
- Zeichenbones automatisch an der Bewegungsdatenposition ausrichten, unabhängig von der ursprünglichen Poseeinstellung des Charakters.
- Neuberechnung des Charakters für den Anfangspositionsversatz für genaue Animationsbearbeitung
- Ändern Sie den Fußabstand der Zeichen oder die Reichweite des Arms, indem Sie die gesamte Bewegungsdatenskala ändern.
- Passen Sie das individuelle End Effector-Knochenverhältnis an, um eine präzise Interaktion zwischen Charakter und Objekten zu erreichen.

IK Rig erstellen
Erstellen Sie IK-ready 2D-animierte Zeichen. CTA4 bietet standardisierte IK-Steuerelemente für vorlagenbasierte Zeichen. Wir haben auch das Auto-IK-Rig für importierte Photoshop-Charaktere hinzugefügt. Für benutzerdefinierte Freizeichen-Zeichen können Benutzer jetzt eine benutzerdefinierte GUI über die Custom Rig-GUI erstellen.

Auto IK Rig
- Auto-IK-Rig für importierte Photoshop-Vorlagenzeichen (PSD).
- Funktioniert für alle Charaktervorlagen - Mensch, Vierbeiner, Flügel, Wirbelsäule.
- Standardvorgaben für menschliche Endeffektoren - Zehe, Knöchel, Finger und Handgelenk
- Frei zum Hinzufügen von IK-Sperre zu ausgewählten Knochensegmenten
- Automatische Zuweisung von Endeffektoren zu freien Knochenzeichen, sodass benutzerdefinierte IK-Definitionen möglich sind

_________________________________________________

Größe: 1.00 GB
Sprache: Multi/Deutsch
Format: Exe
Plattform: Windows (64-Bit)
Hoster: RapidGator.net, Alfafile.net, Ddownload.com
________________________________________

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Reallusion Cartoon Animator v4.4.2408.1 Pipeline Multilingual


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Reallusion Cartoon Animator v4.4.2408.1 Pipeline Multilingual | Incl. Resource Pack | 407/641 MB | Language: Multilanguage


Cartoon Animator 4 (formerly known as CrazyTalk Animator) is a 2D animation software designed for both ability of entry and productivity. You can turn images to animated characters, control characters with your expressions, generate lipsync animation from audio, accomplish 3d parallax scenes, produce 2D visual effects, access content resources, and wield a comprehensive photoshop pipeline to rapidly customize characters and create content.



All New in Cartoon Animator 4:

ENHANCED CHARACTER ANIMATION
This WIP 1 demonstrates how Reallusion made 2D Character Animation more precise, powerful, yet more intuitive. Say goodbye to foot sliding, sinking or floating problems, the new Smart IK/FK system not only switches automatically, it makes creating amazing cartoon animation so much easier. Posing with locking end effectors gives you power to precisely animate characters with scene interaction. In addition, you can perfectly adapt motion files with different body shapes from our motion library, even fine-tune the character's stride or alter its motion genre.

Smart IK (Inverse Kinematic)
Simple and functional design sets Cartoon Animator apart from other 2D Animation tools. The intuitive 2D in IK / FK system auto-switches invisibly so character posing for animation is a fluid, and logical process. Just lock the character feet to have perfect non-sliding foot contact, and lock the characters hand to get a precise interaction with props or scene.

Easy IK Editing
- Stretches, squatting, and hip rotation made simple by moving the hip bone.
- Easy-locking feet and hands for unlimited motion possibilities.
- Position character end effectors for precise IK interaction.
- Keep or Flip Joint Bend Direction during animation editing.

Intuitive Auto IK/FK Switch
- Drag-and-move end effectors for IK editing, directly rotate joins for FK editing.
- Intuitive pose-to-pose editing without switching IK and FK modes.
- One transform timeline track can keep End Effector Constraints and its Effective Range.
- Set keys only to Selected Body Parts, or to Full Body motion layers.

Stretch Animation
- Freely extend any characters end segments - head, hands and feet.
- Rubber-band stretch midpoint segments like elbow, waist, knee.
- After releasing stretching, the segment can resume to its original length.
- Stretch neck and torso parts by locking hands and feet.
- Smoothly interpolate stretch animation, and add Motion Curve for timing control.

Precise Scene and Prop Interaction
- Lock hands and feet to precisely interact with scene objects.
- IK Constraints - use Keep End Effort Rotation to tip toe or bend wrist, or use Keep End Effector Angle to sustain feet angle on the skateboard or bicycle pedal.
- Use Keep Bend Direction to ensure characters elbow or knee always bend at the right direction.
- Lock hand and feet to make stable spider-like crawling movement.

Works with All Kinds of Cartoon Characters
- Correct backward knee bend animation for quadruped animals.
- Use Shift+drag to alter the bone length between two bone segments producing a uniform transform effect such as the gorilla arm movement.
- The same effect can apply to breathing or neck-stretching animation.
- Use End Effector Rotation to easily let the dog naturally sit down.

Smart Motion Retargeting
Unique animation feature translates motions automatically to various character styles with different body scale. Smart Motion Retargeting correctly applies the collected motion files to different body shapes, automatically aligns characters to the motions pose regardless its initial pose settings, innovatively creates different motion performance styles.

Adapt Motions to any Character Scale
- No more Foot Sliding, Sinking, or Floating problems caused by character bone scale difference.
- Library Animation applied perfectly to all types of template characters.
- Works with all Template-based Motion - human biped, quadruped, wings, spine bone.

Creative IK Motion Varieties
- Auto-align character bones to the Motion Data pose, regardless of the characters initial pose setting.
- Recalculate characters Initial Pose Offset for accurate animation editing.
- Change characters foot stride, or arm reach distance by altering the overall Motion Data Scale.
- Adjust individual End Effector bone ratio for precise character to object interaction.

Create IK Rig
Generate IK-ready 2D animated characters, CTA4 provides standardized IK Controls for template-based characters. We have also added the Auto IK Rig for Photoshop Imported characters. For custom created free-bone characters, now users may create a custom GUI from the Custom Rig GUI.

Auto IK Rig
- Auto IK Rig for Imported Photoshop Template Characters (PSD).
- Works for All Character Templates - Human, Quadruped, Wings, Spine.
- Default Human End Effector Presets - Toe, Ankle, Finger and Wrist
- Free to add IK lock to selected bone segments
- Auto assign End Effectors to Free Bone Characters, allowing custom IK definition

Custom GUI
- Snapshot a Character with a Custom Pose to create a Character Rig GUI.
- Import an image file as a custom rig image.
- Move and place End Effector Locks for ideal layout.
- Specify Bone Size, Segment On/Off in the UI display.

360 Head Creation
This WIP 2 shows how Reallusion breaks through the limitations of 2D Art, and delivers a practical way for 2D animators to create characters with advanced animation along with vivid expressions. The 360 evolution streamlines the workflow for Head Creation, Expression Setup, and directly to the animation core with face key editing, puppeteering and the timeline system. Apart from introducing a set of 360 assets and new professional animation library, users also have the path to convert existing content into 360 heads with a full range of motion.

Quickly Transform a 2D Face into a 3D Head
3D Head Creator transforms 2D art into 3D styled characters with up to 360 degree of motion for deeply rich performances. Photoshop round trip integration for editing multi-angle character in and out of 3D Head Creator.

Anchor Nine Head Turn Directions
- Inherit basic angle settings from Quick Setup
- Transform and deform head sprites for perfect 3D turn
- Optional FFD resolution from 2x2 (perspective correction) to 5x5 (precise shape definition)
- Mask-out features outside the face to create the 3D illusion

Smart Designs to Speedup Multi-angle Settings
- Copy and paste the angle definition
- Mirror setup from one side to another, flip or replace sprites to match angle requirements
- Onion Skin - proper sprite placement with neighboring setup reference
- Average - average the angle setting value from two selected points

Add Additional Decorative Items
- Apart from main facial features, users can freely add other decorative elements
- The cat has whiskers and the nose stripe seamlessly blended with the parent turning head base
- The same techniques can be used to emphasize a 3D effect with highlight and shadow layers

Free Angle Definition - Up to 360
- More than creating a turning head, you can give a full spin to a simple shaped creature, even a moody bird
- Freely add angle points to setup the character look as the head turns
- Each angle point contains data for sprites transformation, deformation, and sprite change
- A total of 25 optional angle points are provided and a perfect 360 character can be achieved by properly adding angle definition for horizontal and vertical turn

Designing 360 Heads with Photoshop Layers
- Complete PSD to CTA round-trip workflow for 360 Head Creation
- The PSD character template is extended with angle layers for sprite change
- Use several image layers to accentuate depth such like a hogs nose
- Build the layer hierarchy using a simple naming rule, eg. Parent > Child
- The 360 Head Creator can generate and send angle definitions back to Photoshop, new PSD layers are generated for the 360 angle adjustments

3D Expression Setup
- The Cartoon Animator Expression Setup is enhanced for new 360 Performance
- Transform and deform facial sprites to setup 3D-like Expressions
- Turn on Smooth Mode to achieve extremely smooth facial blendshape animation
- Easily Guide the Head Movement using Head Turn Gizmo
- Combine with the Face Key Editor for amazing results!

New Generation of 360 Creative Assets
- Mix and match facial features to create new 360 characters
- Dynamic hairstyles and accessories can also include multiple view angles
- Combine 360 Head with selected Body style for perfect Smart IK Animation

360 Animation Controls and Timeline Editing
- Head Turn Gizmo - Easily guide the head direction using mouse cursor, a quick way to layout the animation tempo
- Face Key Editor layers up precise facial expressions, detailed adjustment can be achieved by selecting facial features, choosing from an expression list, and customizing with muscle morph sliders
- Face Puppet is enhanced for generating expressions with dynamic head turns
- Use Transform and deform to exaggerate the cartoon performance

Release Notes:
1)Import 3D Motion (3D Motion Convertor)
In v4.4, Cartoon Animator extends its compatibility to 3D Motion (.rlMotion, .iMotion). Which means 3D motion can now be imported and projected to 2D characters. Moreover, with 3D Motion Converter in Cartoon Animator, you have additional options for customization, such as the ability to project different angles and select specific ranges in the 3D motion for transfer.

2)G3 character supports .rlmotion and .imotion
Reallusion has reached a major breakthrough, with the ability to support 3D motion data (.rlMotion and .iMotion) for G3 characters in Cartoon Animator. This unlocks several possibilities for G3 characters to perform realistic animation. Moreover, with more than 3,000 3D motion content available in the Reallusion online stores, the possibilities are endless for animating 2D characters in multiple viewing angles, for a variety of scenarios.

3)New Embedded Content added in Content Library
In order to fully experience the benefit of applying 3D motion to 2D animation, Reallusion provides the following content along with the relevant software for exploration:

3D Motion Contents (.rlMotion, .iMotion) 8 sets of 3D motion are provided, including 2 poses, 1 dance motion, 2 idle motions and 3 walking motions. All motions are applicable to characters with multiple angles - front, side, and quarter-view.

4)Cartoon Animator Motion Link Plugin for iClone
In v.4.4, Reallusion introduces Motion Link, a plugin designed for iClone. It links between iClone and Cartoon Animator for real-time 3D motion creation and editing that directly projects to the 2D character. iClone as a powerful 3D animation tool allows users to create high-quality and lifelike motions, and with motion link, you can synchronize any 3D editing result to Cartoon Animator real-time. Users can real-time preview 2D animation with 3D motion editing in iClone, fine-tune the animation with customizable projection angles, and record the editing process to ensure the best animation quality. Motion link not only offers a revolutionary solution to expedite motion editing workflow for 2D animation but also unlock endless potential for motion creation.

5)Flip Body
In the past, when users applied motion capture with Motion Live 2D, the character was not able to move back to the initial starting position. In v.4.4, Reallusion optimizes the body animation with ""Flip Body'' function. By enabling the ""Flip Body '' function in the mocap process , the mo-capped 2D character will flip the body automatically when the mocap actor turns around. Therefore, the facing direction of the character is aligned with real-life motion, saving the trouble of post-editing the animation to fit the scene. This feature also makes for a more flexible and intuitive way to animate with motion capture.

6)Z-Axis
Z- Axis is a helpful tool newly added in CTA that creates a spatial and depth effect for 2D animation. Users can enable this tool when applying 3D motion capture. It changes the scale of the object/character when moving it forward or backward. This way, users can use the camera perspective to represent three-dimensional objects on a two-dimensional surface, which makes the animation look more natural and realistic.

7)Set Project Start/End Frame Markers
In v.4.4, Reallusion adds the Start/ End marker button in the toolbar, allowing you to simply click on the button to set start and end frame to customize the export range. This enhanced feature continuously preview your animation loop.

Fixed
- Possible crash when saving project while using the Elastic Motion Editor.
- Project may crash when saving the character, after deleting full angle and adding new sprites to G2 character in the Sprite Editor.
- Some elements may disappear when replacing images in the Sprite Editor.
- Error previewing when adjusting the UI panel of the Face Fitting Editor.
- Possible crash when editing track on the timeline and opening the 2D Motion Key Editor at the same time.
- [User Reported, FeedbackTracker 6090] Frame rate drop when applying motion loops to animation.
- [User Reported, FeedbackTracker 6927] Possible program crash on Mac when the following action is applied: 1. Launch Motion Live 2. Click on "Record when creating script 3. Launching PSD
- Shows blank content when clicking the extended icon ">>" under "Edit Post" in the toolbar.
- Error applying motions when creating a Morph-base head in Composer Mode.
- [User Reported, FeedbackTracker 7033] Timeline control Hotkeys not working after the mouse clicking on the timeline panel.
- [User Reported, FeedbackTracker 6987] Fail to export .GIF file with Quick Capture on Mac will pop-up error message "Insufficient Memory".
- [User Reported, FeedbackTracker 6639] Fail to edit character rigging and movement in the 2D Motion Key Editor when changing the X, Y, Z axis of the character's position.

Recommended System Requirements:
- Windows 10 / Windows 8 / Windows 7 SP1 (64-bit)
- Dual core CPU or higher
- 4 GB RAM or higher recommended
- 10 GB free hard disk space or higher recommended
- Display Resolution: 1440 x 900 or higher
- Graphics Card: Nvidia GeForce 9800 GX2 or higher /ATI Radeon HD 4890 Series or higher
- Video Memory: 1 GB RAM or higher recommended

Supported Languages:
- English, German, Traditional Chinese, Simplified Chinese, Japanese.

Homepage:



Größe: 407/641 MB
Sprache: Multilingual-Deutsch
Format: .rar / .exe
Plattform: Windows (64 Bit)


HOSTER:

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Zuletzt bearbeitet:
Reallusion Cartoon Animator 4.4.2408.1 (x64) Pipeline
Multilingual/Inkl. Crack


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Details:

Größe: 641 MB
Sprache: Multi/Deutsch
Format: Rar/Exe
Plattform: Windows (64-Bit)

Beschreibung :

Cartoon Animator 4 bietet 2D-Animatoren eine praktische Möglichkeit, Charaktere mit fortschrittlichen Animationen und hellen Gesichtsausdrücken zu erstellen. Die neue Version von Cartoon Animator 4 enthält Smart IK, 3D Head Creator und Echtzeit-Bewegungserfassung (Webcam Face Mocap) sowie weitere neue Tools zur Steigerung der 2D-Animationsleistung.

Das Programm CrazyTalk Animator (CTA) übertrug die Kraft der Erstellung eines 2D-Gesichts und seiner Animation auf den gesamten Körper eines 2D-Charakters mit Szenen, Requisiten, Kameras. Jetzt wächst und verbessert sich CrazyTalk Animator wieder und diese Version macht aus einem leistungsstarken 2D-Animationsstudio eine eigene, einzigartige Marke. Reallusion ist jetzt bereit, die folgenden aufregenden Funktionen zu präsentieren, um die Leistung von 2D-Animationen mithilfe der intuitiven Charaktererstellung, intelligenten Animation und der Erfassung von Live-Auftritten zu verbessern. Reallusion präsentiert Cartoon Animator 4 (CrazyTalk Animator) mit all Ihren verrückten Lieblingsfunktionen und vielen neuen Tools.

Evolution 360 vereinfacht den Arbeitsablauf beim Erstellen von Köpfen (Head Creation), beim Einrichten von Gesichtsausdrücken (Expression Setup) und beim direkten Animieren durch Bearbeiten des Keev-Gesichts und des Timeline-Systems.

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Reallusion Cartoon Animator v4.4.2408.1

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Reallusion Cartoon Animator v4.4.2408.1

Größe: 1006 MB
Sprache: Multi/Deutsch
Format: Exe
Plattform: Windows
Medizin: Crack/Patch

Cartoon Animator 4 (früher bekannt als CrazyTalk Animator) ist eine 2D-Animationssoftware, die sowohl für die Eingabe als auch für die Produktivität entwickelt wurde. Sie können Bilder in animierte Zeichen verwandeln, Zeichen mit Ihren Ausdrücken steuern, Lipsync-Animationen aus Audio generieren, 3D-Parallaxenszenen erstellen, visuelle 2D-Effekte erzeugen, auf Inhaltsressourcen zugreifen und eine umfassende Photoshop-Pipeline verwenden, um Zeichen schnell anzupassen und Inhalte zu erstellen.

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Reallusion Cartoon Animator v4.4.2408.1 Pipeline (x64)

Englisch / inkl. Crack / + Resource Pack / 64-Bit

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Beschreibung:

Cartoon Animator 4 (früher bekannt als CrazyTalk Animator) ist eine 2D-Animationssoftware, die sowohl für den Einstieg als auch für die Produktivität konzipiert wurde. Sie können aus Bildern animierte Charaktere machen, Charaktere mit Ihren Ausdrücken steuern, aus Audiosymbolen animierte Animationen erstellen, 3D-Parallax-Szenen erstellen, 2D-visuelle Effekte erzeugen, auf Inhaltsressourcen zugreifen und eine umfassende Photoshop-Pipeline verwenden, um Charaktere schnell anzupassen und Inhalte zu erstellen.

Was ist neu im Cartoon Animator 4:

ERWEITERTE CHARAKTER-ANIMATION
Diese WIP 1 zeigt, wie Reallusion die 2D-Charakteranimation präziser, leistungsfähiger und intuitiver gemacht hat. Verabschieden Sie sich von rutschenden, sinkenden oder schwebenden Problemen. Das neue Smart IK / FK-System schaltet nicht nur automatisch um, sondern macht das Erstellen erstaunlicher Zeichentrick-Animationen so viel einfacher. Durch das Positionieren mit Endeffekten mit Verriegelung können Sie Charaktere mit Szeneninteraktion präzise animieren. Außerdem können Sie Bewegungsdateien mit verschiedenen Körperformen aus unserer Bewegungsbibliothek perfekt anpassen, sogar die Schrittlänge des Charakters verfeinern oder das Bewegungsgenre ändern.

Smart IK (Inverse Kinematik)
Ein einfaches und funktionales Design hebt Cartoon Animator von anderen 2D-Animationswerkzeugen ab. Das intuitive 2D in IK / FK-System wechselt automatisch unsichtbar, sodass der Charakter, der für die Animation posiert, ein fließender und logischer Prozess ist. Schließen Sie einfach die Füße des Charakters, um einen perfekten, nicht gleitenden Fußkontakt zu haben, und verriegeln Sie die Hand des Charakters, um eine präzise Interaktion mit Requisiten oder Szenen zu erhalten.

Einfache IK-Bearbeitung
- Strecken, Hocken und Hüftdrehung werden durch Bewegen des Hüftknochens vereinfacht.
- Leicht verriegelnde Füße und Hände für unbegrenzte Bewegungsmöglichkeiten.
- Positionieren Sie Zeichenendeffektoren für präzise IK-Interaktion.
- Beugen Sie die Richtung der gemeinsamen Biegung während der Animationsbearbeitung.

Intuitiver Auto-IK / FK-Schalter
- Ziehen Sie die End-Effektoren per Drag-and-Move für die IK-Bearbeitung, drehen Sie Joins direkt für die FK-Bearbeitung.
- Intuitive Pose-to-Pose-Bearbeitung ohne Wechsel zwischen IK- und FK-Modus.
- Eine Transformations-Timeline-Spur kann End Effector-Einschränkungen und deren effektive Reichweite einhalten.
- Setzen Sie die Tasten nur auf Ausgewählte Körperteile oder auf Ganzkörper-Bewegungsebenen.

Stretch-Animation
- Verlängern Sie die Endsegmente aller Charaktere - Kopf, Hände und Füße.
- Gummiband-Dehnungsmittelpunktsegmente wie Ellbogen, Taille, Knie.
- Nach dem Lösen der Dehnung kann das Segment seine ursprüngliche Länge wieder annehmen.
- Dehnen Sie den Hals und den Rumpf durch Verriegeln der Hände und Füße.
- Interpolieren Sie nahtlos die Stretch-Animation und fügen Sie zur Zeitsteuerung eine Bewegungskurve hinzu.

Präzise Interaktion zwischen Szene und Requisite
- Verriegeln Sie Hände und Füße, um mit Szenenobjekten präzise zu interagieren.
- IK-Einschränkungen - Verwenden Sie „Keep End Effort Rotation“, um das Handgelenk zu kippen oder zu beugen, oder verwenden Sie „Keep Effector Angle“, um den Winkel des Fußes auf dem Skateboard oder dem Fahrradpedal aufrechtzuerhalten.
- Verwenden Sie "Richtung halten", um sicherzustellen, dass der Ellbogen oder das Knie des Charakters immer in die richtige Richtung gebogen wird.
- Verriegeln Sie Hände und Füße, um stabile spinnenartige Krabbelbewegungen zu erzielen.

Funktioniert mit allen Arten von Zeichentrickfiguren
- Korrektur der rückwärtigen Kniebeugenanimation für vierbeinige Tiere.
- Verwenden Sie die Umschalttaste + Ziehen, um die Knochenlänge zwischen zwei Knochensegmenten zu ändern, sodass ein gleichmäßiger Transformationseffekt wie die Bewegung des Gorilla-Arms entsteht.
- Der gleiche Effekt kann für Atmungs- oder Hals-Stretching-Animationen gelten.
- Verwenden Sie die End-Effector-Rotation, um den Hund auf natürliche Weise hinsetzen zu lassen.

Smart Motion Retargeting
Die einzigartige Animationsfunktion übersetzt Bewegungen automatisch in verschiedene Zeichenstile mit unterschiedlicher Körperskala. Smart Motion Retargeting wendet die gesammelten Bewegungsdateien korrekt auf verschiedene Körperformen an, richtet Zeichen automatisch an der Pose der Bewegung aus, unabhängig von den ursprünglichen Poseeinstellungen, und erstellt auf innovative Weise unterschiedliche Bewegungsleistungsstile.

Passen Sie die Bewegungen an eine beliebige Charakterskala an
- Keine Probleme mehr mit dem Gleiten, Sinken oder Fließen des Fußes, die durch die Knochenskala der Charaktere verursacht werden.
- Die Bibliothek-Animation wurde perfekt auf alle Arten von Vorlagenzeichen angewendet.
- Funktioniert mit allen auf Vorlagen basierenden Bewegungen - menschlicher Zweibeiner, Vierbeiner, Flügel, Wirbelsäulenknochen.

Kreative IK-Bewegungsvarianten
- Zeichenbones automatisch an der Bewegungsdatenposition ausrichten, unabhängig von der ursprünglichen Poseeinstellung des Charakters.
- Neuberechnung des Charakters für den Anfangspositionsversatz für genaue Animationsbearbeitung
- Ändern Sie den Fußabstand der Zeichen oder die Reichweite des Arms, indem Sie die gesamte Bewegungsdatenskala ändern.
- Passen Sie das individuelle End Effector-Knochenverhältnis an, um eine präzise Interaktion zwischen Charakter und Objekten zu erreichen.

IK Rig erstellen
Erstellen Sie IK-ready 2D-animierte Zeichen. CTA4 bietet standardisierte IK-Steuerelemente für vorlagenbasierte Zeichen. Wir haben auch das Auto-IK-Rig für importierte Photoshop-Charaktere hinzugefügt. Für benutzerdefinierte Freizeichen-Zeichen können Benutzer jetzt eine benutzerdefinierte GUI über die Custom Rig-GUI erstellen.

Auto IK Rig
- Auto-IK-Rig für importierte Photoshop-Vorlagenzeichen (PSD).
- Funktioniert für alle Charaktervorlagen - Mensch, Vierbeiner, Flügel, Wirbelsäule.
- Standardvorgaben für menschliche Endeffektoren - Zehe, Knöchel, Finger und Handgelenk
- Frei zum Hinzufügen von IK-Sperre zu ausgewählten Knochensegmenten
- Automatische Zuweisung von Endeffektoren zu freien Knochenzeichen, sodass benutzerdefinierte IK-Definitionen möglich sind

_________________________________________________

Größe: 1.02 GB
Sprache: Multi/Deutsch
Format: RAR/EXE
Plattform: Windows (64-Bit)
Hoster: RapidGator|Alfafile|Ddownload
________________________________________

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Reallusion Cartoon Animator v4.41.2431.1 (x64) Pipeline Multilingual


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Reallusion Cartoon Animator v4.41.2431.1 (x64) Pipeline Multilingual | Incl. Resource Pack | 1.01 GB (In Total) | Language: Multilanguage


Cartoon Animator 4 (formerly known as CrazyTalk Animator) is a 2D animation software designed for both ability of entry and productivity. You can turn images to animated characters, control characters with your expressions, generate lipsync animation from audio, accomplish 3d parallax scenes, produce 2D visual effects, access content resources, and wield a comprehensive photoshop pipeline to rapidly customize characters and create content.


All New in Cartoon Animator 4:

ENHANCED CHARACTER ANIMATION
This WIP 1 demonstrates how Reallusion made 2D Character Animation more precise, powerful, yet more intuitive. Say goodbye to foot sliding, sinking or floating problems, the new Smart IK/FK system not only switches automatically, it makes creating amazing cartoon animation so much easier. Posing with locking end effectors gives you power to precisely animate characters with scene interaction. In addition, you can perfectly adapt motion files with different body shapes from our motion library, even fine-tune the character's stride or alter its motion genre.

Smart IK (Inverse Kinematic)
Simple and functional design sets Cartoon Animator apart from other 2D Animation tools. The intuitive 2D in IK / FK system auto-switches invisibly so character posing for animation is a fluid, and logical process. Just lock the character feet to have perfect non-sliding foot contact, and lock the character's hand to get a precise interaction with props or scene.

Easy IK Editing
- Stretches, squatting, and hip rotation made simple by moving the hip bone.
- Easy-locking feet and hands for unlimited motion possibilities.
- Position character end effectors for precise IK interaction.
- Keep or Flip Joint Bend Direction during animation editing.

Intuitive Auto IK/FK Switch
- Drag-and-move end effectors for IK editing, directly rotate joins for FK editing.
- Intuitive pose-to-pose editing without switching IK and FK modes.
- One transform timeline track can keep End Effector Constraints and it's Effective Range.
- Set keys only to Selected Body Parts, or to Full Body motion layers.

Stretch Animation
- Freely extend any character's end segments - head, hands and feet.
- Rubber-band stretch midpoint segments like elbow, waist, knee.
- After releasing stretching, the segment can resume to its original length.
- Stretch neck and torso parts by locking hands and feet.
- Smoothly interpolate stretch animation, and add Motion Curve for timing control.

Precise Scene and Prop Interaction
- Lock hands and feet to precisely interact with scene objects.
- IK Constraints - use "Keep End Effort Rotation" to tip toe or bend wrist, or use "Keep End Effector Angle" to sustain feet angle on the skateboard or bicycle pedal.
- Use "Keep Bend Direction" to ensure character's elbow or knee always bend at the right direction.
- Lock hand and feet to make stable spider-like crawling movement.
Works with All Kinds of Cartoon Characters
- Correct backward knee bend animation for quadruped animals.
- Use Shift+drag to alter the bone length between two bone segments producing a uniform transform effect such as the gorilla arm movement.
- The same effect can apply to breathing or neck-stretching animation.
- Use End Effector Rotation to easily let the dog naturally sit down.

Smart Motion Retargeting
Unique animation feature translates motions automatically to various character styles with different body scale. Smart Motion Retargeting correctly applies the collected motion files to different body shapes, automatically aligns characters to the motion's pose regardless it's initial pose settings, innovatively creates different motion performance styles.

Adapt Motions to any Character Scale
- No more Foot Sliding, Sinking, or Floating problems caused by characters' bone scale difference.
- Library Animation applied perfectly to all types of template characters.
- Works with all Template-based Motion - human biped, quadruped, wings, spine bone.

Creative IK Motion Varieties
- Auto-align character bones to the Motion Data pose, regardless of the character's initial pose setting.
- Recalculate character's Initial Pose Offset for accurate animation editing.
- Change characters' foot stride, or arm reach distance by altering the overall Motion Data Scale.
- Adjust individual End Effector bone ratio for precise character to object interaction.

Create IK Rig
Generate IK-ready 2D animated characters, CTA4 provides standardized IK Controls for template-based characters. We've also added the Auto IK Rig for Photoshop Imported characters. For custom created free-bone characters, now users may create a custom GUI from the Custom Rig GUI.

Auto IK Rig
- Auto IK Rig for Imported Photoshop Template Characters (PSD).
- Works for All Character Templates - Human, Quadruped, Wings, Spine.
- Default Human End Effector Presets - Toe, Ankle, Finger and Wrist
- Free to add IK lock to selected bone segments
- Auto assign End Effectors to Free Bone Characters, allowing custom IK definition.

Custom GUI
- Snapshot a Character with a Custom Pose to create a Character Rig GUI.
- Import an image file as a custom rig image.
- Move and place End Effector Locks for ideal layout.
- Specify Bone Size, Segment On/Off in the UI display.

360 Head Creation
This WIP 2 shows how Reallusion breaks through the limitations of 2D Art, and delivers a practical way for 2D animators to create characters with advanced animation along with vivid expressions. The 360 evolution streamlines the workflow for Head Creation, Expression Setup, and directly to the animation core with face key editing, puppeteering and the timeline system. Apart from introducing a set of 360 assets and new professional animation library, users also have the path to convert existing content into 360 heads with a full range of motion.

Quickly Transform a 2D Face into a 3D Head
3D Head Creator transforms 2D art into 3D styled characters with up to 360 degree of motion for deeply rich performances. Photoshop round trip integration for editing multi-angle character in and out of 3D Head Creator.

Anchor Nine Head Turn Directions
- Inherit basic angle settings from Quick Setup
- Transform and deform head sprites for perfect 3D turn
- Optional FFD resolution from 2x2 (perspective correction) to 5x5 (precise shape definition)
- Mask-out features outside the face to create the 3D illusion

Smart Designs to Speedup Multi-angle Settings
- Copy and paste the angle definition
- Mirror setup from one side to another, flip or replace sprites to match angle requirements
- Onion Skin - proper sprite placement with neighboring setup reference
- Average - average the angle setting value from two selected points

Add Additional Decorative Items
- Apart from main facial features, users can freely add other decorative elements
- The cat has whiskers and the nose stripe seamlessly blended with the parent turning head base
- The same techniques can be used to emphasize a 3D effect with highlight and shadow layers

Free Angle Definition - Up to 360°
- More than creating a turning head, you can give a full spin to a simple shaped creature, even a moody bird
- Freely add angle points to setup the character look as the head turns
- Each angle point contains data for sprites transformation, deformation, and sprite change
- A total of 25 optional angle points are provided and a perfect 360° character can be achieved by properly adding angle definition for horizontal and vertical turn

Designing 360 Heads with Photoshop Layers
- Complete PSD to CTA round-trip workflow for 360 Head Creation
- The PSD character template is extended with angle layers for sprite change
- Use several image layers to accentuate depth such like a hog's nose
- Build the layer hierarchy using a simple naming rule, eg. Parent > Child
- The 360 Head Creator can generate and send angle definitions back to Photoshop, new PSD layers are generated for the 360 angle adjustments

3D Expression Setup
- The Cartoon Animator Expression Setup is enhanced for new 360 Performance
- Transform and deform facial sprites to setup 3D-like Expressions
- Turn on Smooth Mode to achieve extremely smooth facial blendshape animation
- Easily Guide the Head Movement using Head Turn Gizmo
- Combine with the Face Key Editor for amazing results!

New Generation of 360 Creative Assets
- Mix and match facial features to create new 360 characters
- Dynamic hairstyles and accessories can also include multiple view angles
- Combine 360 Head with selected Body style for perfect Smart IK Animation

360 Animation Controls and Timeline Editing
- Head Turn Gizmo - Easily guide the head direction using mouse cursor, a quick way to layout the animation tempo
- Face Key Editor layers up precise facial expressions, detailed adjustment can be achieved by selecting facial features, choosing from an expression list, and customizing with muscle morph sliders
- Face Puppet is enhanced for generating expressions with dynamic head turns
- Use Transform and deform to exaggerate the cartoon performance

Recommended System Requirements:
* Windows 10 / Windows 8 / Windows 7 (64-bit).
* Dual core CPU or higher
* 4 GB RAM or higher recommended
* 10 GB free hard disk space or higher recommended
* Display Resolution: 1440 x 900 or higher
* Graphics Card: Nvidia GeForce 9800 GX2 or higher /ATI Radeon HD 4890 Series or higher
* Video Memory: 1 GB RAM or higher recommended

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Reallusion Cartoon Animator 4.5.2918.1 (x64) Pipeline Multilingual

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Cartoon Animator 4 (früher bekannt als CrazyTalk Animator) ist eine 2D-Animationssoftware, die sowohl für den Einstieg als auch für die Produktivität entwickelt wurde. Sie können Bilder in animierte Charaktere umwandeln, Charaktere mit Ihren Ausdrücken steuern, Lippensynchronisationsanimationen aus Audio generieren, 3D-Parallaxenszenen erstellen, visuelle 2D-Effekte erzeugen, auf Inhaltsressourcen zugreifen und eine umfassende Photoshop-Pipeline nutzen, um Charaktere schnell anzupassen und Inhalte zu erstellen.

VERBESSERTE CHARAKTER-ANIMATION
Dieses WIP 1 zeigt, wie Reallusion die 2D-Charakteranimation präziser, leistungsfähiger und dennoch intuitiver gemacht hat. Verabschieden Sie sich von Fußrutsch-, Einsink- oder Schwimmproblemen, das neue Smart IK/FK-System schaltet nicht nur automatisch um, es macht das Erstellen erstaunlicher Cartoon-Animationen so viel einfacher. Das Posieren mit sperrenden Endeffektoren gibt Ihnen die Möglichkeit, Charaktere mit Szeneninteraktion präzise zu animieren. Darüber hinaus können Sie Bewegungsdateien mit verschiedenen Körperformen aus unserer Bewegungsbibliothek perfekt anpassen, sogar den Schritt des Charakters verfeinern oder sein Bewegungsgenre ändern.

Smart IK (Inverse Kinematik)
Einfaches und funktionales Design unterscheidet Cartoon Animator von anderen 2D-Animationswerkzeugen. Das intuitive 2D im IK/FK-System schaltet automatisch unsichtbar um, sodass das Posieren von Charakteren für Animationen ein fließender und logischer Prozess ist. Verriegeln Sie einfach die Füße des Charakters, um einen perfekten, rutschfesten Fußkontakt zu haben, und verriegeln Sie die Hand des Charakters, um eine präzise Interaktion mit Requisiten oder Szenen zu erhalten.

Einfache IK-Bearbeitung
- Dehnübungen, Kniebeugen und Hüftrotation werden durch Bewegung des Hüftknochens vereinfacht.
- Einfach arretierbare Füße und Hände für unbegrenzte Bewegungsmöglichkeiten.
- Positionieren Sie die Charakter-Endeffektoren für eine präzise IK-Interaktion.
- Behalten oder spiegeln Sie die Biegerichtung der Gelenke während der Animationsbearbeitung.

Intuitiver automatischer IK/FK-Schalter
- Endeffektoren für die IK-Bearbeitung per Drag-and-Move bewegen, Verbindungen für die FK-Bearbeitung direkt drehen.
- Intuitive Pose-zu-Pose-Bearbeitung ohne Wechsel zwischen den IK- und FK-Modi.
- Eine Transform-Timeline-Spur kann Endeffektor-Einschränkungen und ihren effektiven Bereich beibehalten.
- Legen Sie Keys nur auf ausgewählte Körperteile oder auf Bewegungsebenen für den gesamten Körper fest.

Stretch-Animation
- Erweitern Sie beliebige Endsegmente der Charaktere - Kopf, Hände und Füße.
- Gummiband-Stretch-Mittelpunktsegmente wie Ellbogen, Taille, Knie.
- Nach dem Lösen der Dehnung kann das Segment wieder seine ursprüngliche Länge annehmen.
- Dehnen Sie Hals- und Rumpfteile durch Verriegeln von Händen und Füßen.
- Interpolieren Sie die Streckanimation reibungslos und fügen Sie eine Bewegungskurve für die Zeitsteuerung hinzu.

Präzise Szenen- und Requisiten-Interaktion
- Sperren Sie Hände und Füße, um präzise mit Szenenobjekten zu interagieren.
- IK-Einschränkungen - Verwenden Sie End Effort Rotation beibehalten, um auf Zehenspitzen zu gehen oder das Handgelenk zu beugen, oder verwenden Sie End Effector Angle beibehalten, um den Fußwinkel auf dem Skateboard oder Fahrradpedal beizubehalten.
- Verwenden Sie Bendrichtung beibehalten, um sicherzustellen, dass Ellbogen oder Knie der Charaktere immer in die richtige Richtung gebeugt werden.
- Verriegeln Sie Hand und Füße, um eine stabile, spinnenartige Krabbelbewegung zu machen.

Funktioniert mit allen Arten von Zeichentrickfiguren
- Korrigieren Sie die Animation der Kniebeuge nach hinten für vierbeinige Tiere.
- Verwenden Sie Umschalt+Ziehen, um die Knochenlänge zwischen zwei Knochensegmenten zu ändern, um einen einheitlichen Transformationseffekt wie die Gorilla-Armbewegung zu erzielen.
- Der gleiche Effekt kann auf Atem- oder Nackendehnungsanimationen angewendet werden.
- Verwenden Sie die Endeffektor-Rotation, um den Hund auf natürliche Weise sitzen zu lassen.

Smart Motion-Retargeting
Die einzigartige Animationsfunktion übersetzt Bewegungen automatisch in verschiedene Charakterstile mit unterschiedlicher Körpergröße. Smart Motion Retargeting wendet die gesammelten Bewegungsdateien korrekt auf verschiedene Körperformen an, richtet Charaktere unabhängig von ihren anfänglichen Poseneinstellungen automatisch an der Bewegungspose aus und erstellt auf innovative Weise verschiedene Bewegungsausführungsstile.

Passen Sie Bewegungen an jede Zeichenskala an
- Keine Probleme mehr mit dem Gleiten, Sinken oder Schweben des Fußes, die durch den Unterschied der Knochenskala des Charakters verursacht werden.
- Bibliotheksanimation, die perfekt auf alle Arten von Vorlagencharakteren angewendet wird.
- Funktioniert mit allen vorlagenbasierten Bewegungen - menschlicher Zweibeiner, Vierbeiner, Flügel, Wirbelsäulenknochen.

Kreative IK-Motion-Varianten
- Automatische Ausrichtung der Charakterknochen an der Bewegungsdaten-Pose, unabhängig von der anfänglichen Poseneinstellung des Charakters.
- Berechnen Sie den anfänglichen Pose-Offset der Charaktere für eine genaue Animationsbearbeitung neu.
- Ändern Sie den Fußschritt oder die Armreichweite des Charakters, indem Sie die gesamte Bewegungsdatenskala ändern.
- Passen Sie das individuelle Knochenverhältnis des Endeffektors für eine präzise Charakter-Objekt-Interaktion an.


Größe: 706.53 MB
Sprache: Englisch
Format: RAR/EXE
Plattform: Windows
Medizin: Crack / Patch
Plattform: Windows (64 Bit)



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Reallusion Cartoon Animator v4.5.2918.1 Pipeline (x64)

Multilingual/Deutsch // Crack // Anleitung // + Resource Pack // 64-Bit

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Beschreibung:

Cartoon Animator 4 (früher bekannt als CrazyTalk Animator) ist eine 2D-Animationssoftware, die sowohl für den Einstieg als auch für die Produktivität konzipiert wurde. Sie können aus Bildern animierte Charaktere machen, Charaktere mit Ihren Ausdrücken steuern, aus Audiosymbolen animierte Animationen erstellen, 3D-Parallax-Szenen erstellen, 2D-visuelle Effekte erzeugen, auf Inhaltsressourcen zugreifen und eine umfassende Photoshop-Pipeline verwenden, um Charaktere schnell anzupassen und Inhalte zu erstellen.

ERWEITERTE CHARAKTER-ANIMATION
Diese WIP 1 zeigt, wie Reallusion die 2D-Charakteranimation präziser, leistungsfähiger und intuitiver gemacht hat. Verabschieden Sie sich von rutschenden, sinkenden oder schwebenden Problemen. Das neue Smart IK / FK-System schaltet nicht nur automatisch um, sondern macht das Erstellen erstaunlicher Zeichentrick-Animationen so viel einfacher. Durch das Positionieren mit Endeffekten mit Verriegelung können Sie Charaktere mit Szeneninteraktion präzise animieren. Außerdem können Sie Bewegungsdateien mit verschiedenen Körperformen aus unserer Bewegungsbibliothek perfekt anpassen, sogar die Schrittlänge des Charakters verfeinern oder das Bewegungsgenre ändern.

Smart IK (Inverse Kinematik)
Ein einfaches und funktionales Design hebt Cartoon Animator von anderen 2D-Animationswerkzeugen ab. Das intuitive 2D in IK / FK-System wechselt automatisch unsichtbar, sodass der Charakter, der für die Animation posiert, ein fließender und logischer Prozess ist. Schließen Sie einfach die Füße des Charakters, um einen perfekten, nicht gleitenden Fußkontakt zu haben, und verriegeln Sie die Hand des Charakters, um eine präzise Interaktion mit Requisiten oder Szenen zu erhalten.

Einfache IK-Bearbeitung
- Strecken, Hocken und Hüftdrehung werden durch Bewegen des Hüftknochens vereinfacht.
- Leicht verriegelnde Füße und Hände für unbegrenzte Bewegungsmöglichkeiten.
- Positionieren Sie Zeichenendeffektoren für präzise IK-Interaktion.
- Beugen Sie die Richtung der gemeinsamen Biegung während der Animationsbearbeitung.

Intuitiver Auto-IK / FK-Schalter
- Ziehen Sie die End-Effektoren per Drag-and-Move für die IK-Bearbeitung, drehen Sie Joins direkt für die FK-Bearbeitung.
- Intuitive Pose-to-Pose-Bearbeitung ohne Wechsel zwischen IK- und FK-Modus.
- Eine Transformations-Timeline-Spur kann End Effector-Einschränkungen und deren effektive Reichweite einhalten.
- Setzen Sie die Tasten nur auf Ausgewählte Körperteile oder auf Ganzkörper-Bewegungsebenen.

Stretch-Animation
- Verlängern Sie die Endsegmente aller Charaktere - Kopf, Hände und Füße.
- Gummiband-Dehnungsmittelpunktsegmente wie Ellbogen, Taille, Knie.
- Nach dem Lösen der Dehnung kann das Segment seine ursprüngliche Länge wieder annehmen.
- Dehnen Sie den Hals und den Rumpf durch Verriegeln der Hände und Füße.
- Interpolieren Sie nahtlos die Stretch-Animation und fügen Sie zur Zeitsteuerung eine Bewegungskurve hinzu.

Präzise Interaktion zwischen Szene und Requisite
- Verriegeln Sie Hände und Füße, um mit Szenenobjekten präzise zu interagieren.
- IK-Einschränkungen - Verwenden Sie „Keep End Effort Rotation“, um das Handgelenk zu kippen oder zu beugen, oder verwenden Sie „Keep Effector Angle“, um den Winkel des Fußes auf dem Skateboard oder dem Fahrradpedal aufrechtzuerhalten.
- Verwenden Sie "Richtung halten", um sicherzustellen, dass der Ellbogen oder das Knie des Charakters immer in die richtige Richtung gebogen wird.
- Verriegeln Sie Hände und Füße, um stabile spinnenartige Krabbelbewegungen zu erzielen.

Funktioniert mit allen Arten von Zeichentrickfiguren
- Korrektur der rückwärtigen Kniebeugenanimation für vierbeinige Tiere.
- Verwenden Sie die Umschalttaste + Ziehen, um die Knochenlänge zwischen zwei Knochensegmenten zu ändern, sodass ein gleichmäßiger Transformationseffekt wie die Bewegung des Gorilla-Arms entsteht.
- Der gleiche Effekt kann für Atmungs- oder Hals-Stretching-Animationen gelten.
- Verwenden Sie die End-Effector-Rotation, um den Hund auf natürliche Weise hinsetzen zu lassen.

Smart Motion Retargeting
Die einzigartige Animationsfunktion übersetzt Bewegungen automatisch in verschiedene Zeichenstile mit unterschiedlicher Körperskala. Smart Motion Retargeting wendet die gesammelten Bewegungsdateien korrekt auf verschiedene Körperformen an, richtet Zeichen automatisch an der Pose der Bewegung aus, unabhängig von den ursprünglichen Poseeinstellungen, und erstellt auf innovative Weise unterschiedliche Bewegungsleistungsstile.

Passen Sie die Bewegungen an eine beliebige Charakterskala an
- Keine Probleme mehr mit dem Gleiten, Sinken oder Fließen des Fußes, die durch die Knochenskala der Charaktere verursacht werden.
- Die Bibliothek-Animation wurde perfekt auf alle Arten von Vorlagenzeichen angewendet.
- Funktioniert mit allen auf Vorlagen basierenden Bewegungen - menschlicher Zweibeiner, Vierbeiner, Flügel, Wirbelsäulenknochen.

Kreative IK-Bewegungsvarianten
- Zeichenbones automatisch an der Bewegungsdatenposition ausrichten, unabhängig von der ursprünglichen Poseeinstellung des Charakters.
- Neuberechnung des Charakters für den Anfangspositionsversatz für genaue Animationsbearbeitung
- Ändern Sie den Fußabstand der Zeichen oder die Reichweite des Arms, indem Sie die gesamte Bewegungsdatenskala ändern.
- Passen Sie das individuelle End Effector-Knochenverhältnis an, um eine präzise Interaktion zwischen Charakter und Objekten zu erreichen.

IK Rig erstellen
Erstellen Sie IK-ready 2D-animierte Zeichen. CTA4 bietet standardisierte IK-Steuerelemente für vorlagenbasierte Zeichen. Wir haben auch das Auto-IK-Rig für importierte Photoshop-Charaktere hinzugefügt. Für benutzerdefinierte Freizeichen-Zeichen können Benutzer jetzt eine benutzerdefinierte GUI über die Custom Rig-GUI erstellen.

Auto IK Rig
- Auto-IK-Rig für importierte Photoshop-Vorlagenzeichen (PSD).
- Funktioniert für alle Charaktervorlagen - Mensch, Vierbeiner, Flügel, Wirbelsäule.
- Standardvorgaben für menschliche Endeffektoren - Zehe, Knöchel, Finger und Handgelenk
- Frei zum Hinzufügen von IK-Sperre zu ausgewählten Knochensegmenten
- Automatische Zuweisung von Endeffektoren zu freien Knochenzeichen, sodass benutzerdefinierte IK-Definitionen möglich sind

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Größe: 1.02 GB
Sprache: Multi/Deutsch
Format: RAR/EXE
Plattform: Windows 7 SP1/8/8.1/10 (64-Bit)
Hoster: RapidGator|Ddownload|Nitroflare
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