• Regeln für den Video-Bereich:

    In den Börsenbereich gehören nur Angebote die bereits den Allgemeinen Regeln entsprechen.

    Einteilung

    - Folgende Formate gehören in die angegeben Bereiche:
    - Filme: Encodierte Filme von BluRay, DVD, R5, TV, Screener sowie Telesyncs im Format DivX, XviD und x264.
    - DVD: Filme im Format DVD5, DVD9 und HD2DVD.
    - HD: Encodierte Filme mit der Auflösung 720p oder darüber von BluRay, DVD, R5, TV, Screener sowie Telesyncs im Format x264.
    - 3D: Encodierte Filme von BluRay, die in einem 3D Format vorliegen. Dies gilt auch für Dokus, Animation usw.
    - Serien: Cartoon/Zeichentrick, Anime, Tutorials, Dokumentationen, Konzerte/Musik, Sonstiges sind demnach in die entsprechenden Bereiche einzuordnen, auch wenn sie beispielsweise im High Definition-Format oder als DVD5/DVD9/HD2DVD vorliegen. Ausnahme 3D.
    - Bereich Englisch: Englische Releases gehören immer in diesen Bereich.
    - Bereich Talk: Der Bereich, in dem über die Releases diskutiert werden kann, darf, soll und erwünscht ist.


    Angebot/Beitrag erstellen

    - Ein Beitrag darf erst dann erstellt werden, wenn der Upload bei mindestens einem OCH komplett ist. Platzhalter sind untersagt.
    - Bei einem Scenerelease hat der Threadtitel ausschließlich aus dem originalen, unveränderten Releasenamen zu bestehen. Es dürfen keine Veränderungen wie z.B. Sterne, kleine Buchstaben o.ä. vorgenommen werden. Ausnahme Serienbörse:
    - Bei einem Sammelthread für eine Staffel entfällt aus dem Releasename natürlich der Name der Folge. Beispiel: Die Simpsons S21 German DVDRip XviD - ITG
    - Dementsprechend sind also u.a. verboten: Erweiterungen wie "Tipp", "empfehlenswert", "only", "reup", usw. / jegliche andere Zusatzinformation oder Ergänzung, welche nicht in obiger Beschreibung zu finden ist.

    Aufbau des Angebots und Threadtitel

    Der Titel nach folgendem Muster erstellt zu werden. <Name> [3D] [Staffel] [German] <Jahr> <Tonspur> [DL] [Auflösung] <Quelle> <Codec> - <Group>
    Beispiel: The Dark Knight German 2008 AC3 DVDRip XviD - iND
    Beispiel: The Dark Knight 2008 DTS DL BDRip x264 - iND
    Beispiel: The Dark Knight 2008 AC3 DL BDRip XviD - iND
    Beispiel: The Dark Knight German 2008 AC3 720p BluRay x264 iND
    Beispiel: The Dark Knight 2008 DTS DL 1080p BluRay x264 iND
    Beispiel: Die Simpsons S01 German AC3 DVDRip XviD iND
    Beispiel: Die Simpsons S20 German AC3 720p BluRay x264 iND
    Beispiel: Sword Art Online II Ger Sub 2014 AAC 1080p WEBRip x264 - peppermint
    Entsprechend sind also u.a. verboten: Sonderzeichen wie Klammern, Sterne, Ausrufezeichen, Unterstriche, Anführungszeichen / Erweiterungen wie "Tipp", "empfehlenswert", "only", "reup", usw. / jegliche andere Zusatzinformation oder Ergänzung, welche nicht in obiger Beschreibung zu finden ist
    Ausnahmen hiervon können in den Bereichen geregelt sein.

    Die Beiträge sollen wie folgt aufgebaut werden:
    Überschrift entspricht dem Threadtitel
    Cover
    kurze Inhaltsbeschreibung
    Format, Größe, Dauer sind gut lesbar für Downloader außerhalb des Spoilers zu vermerken
    Nfo sind immer Anzugeben und selbige immer im Spoiler in Textform.
    Sind keine Nfo vorhanden z.B. Eigenpublikationen, sind im Spoiler folgende Dateiinformationen zusätzlich anzugeben :
    Quelle
    Video (Auflösung und Bitrate)
    Ton (Sprache, Format und Bitrate der einzelnen Spuren)
    Untertitel (sofern vorhanden)
    Hosterangabe in Textform außerhalb eines Spoiler mit allen enthaltenen Hostern.
    Bei SD kann auf diese zusätzlichen Dateiinformationen verzichtet werden.

    Alle benötigten Passwörter sind, sofern vorhanden, in Textform im Angebot anzugeben.
    Spoiler im Spoiler mit Kommentaren :"Schon Bedankt?" sind unerwünscht.


    Releases

    - Sind Retail-Release verfügbar, sind alle anderen Variationen untersagt. Ausnahmen: Alle deutschen Retail-Release sind CUT, in diesem Fall sind dubbed UNCUT-Release zulässig.
    - Im Serien-Bereich gilt speziell: Wenn ein Retail vor Abschluss einer laufenden Staffel erscheint, darf diese Staffel noch zu Ende gebracht werden.62
    - Gleiche Releases sind unbedingt zusammenzufassen. Das bedeutet, es ist zwingend erforderlich, vor dem Erstellen eines Themas per Suchfunktion zu überprüfen, ob bereits ein Beitrag mit demselben Release besteht. Ist dies der Fall, ist der bereits vorhandene Beitrag zu verwenden.
    - P2P und Scene Releases dürfen nicht verändert oder gar unter einem iND Tag eingestellt werden.


    Support, Diskussionen und Suche

    - Supportanfragen sind entweder per PN oder im Bereich Talk zu stellen.
    - Diskussionen und Bewertungen sind im Talk Bereich zu führen. Fragen an die Uploader haben ausschließlich via PN zu erfolgen, und sind in den Angeboten untersagt.
    - Anfragen zu Upload-Wünschen sind nur im Bereich Suche Video erlaubt. Antworten dürfen nur auf Angebote von MyBoerse.bz verlinkt werden.


    Verbote

    - Untersagt sind mehrere Formate in einem einzigen Angebotsthread, wie beispielsweise das gleichzeitige Anbieten von DivX/XviD, 720p und 1080p in einem Thread. Pro Format, Release und Auflösung ist ein eigener Thread zu eröffnen.
    - Grundsätzlich ebenso verboten sind Dupes. Uploader haben sich an geeigneter Stelle darüber zu informieren, ob es sich bei einem Release um ein Dupe handelt.
    - Gefakte, nur teilweise lauffähige oder unvollständige Angebote sind untersagt. Dies gilt auch für eigene Publikationen, die augenscheinlich nicht selbst von z.B. einer DVD gerippt wurden. Laufende Serien, bei denen noch nicht alle Folgen verfügbar sind, dürfen erstellt und regelmäßig geupdatet werden.
    - Untersagt sind Angebote, welche nur und ausschließlich in einer anderen Sprache als deutsch oder englisch vorliegen. Ausnahmen sind VORHER mit den Moderatoren zu klären.


    Verstoß gegen die Regeln

    - Angebote oder Beiträge, die gegen die Forenregeln verstoßen, sind über den "Melden"-Button im Beitrag zu melden.
  • Bitte registriere dich zunächst um Beiträge zu verfassen und externe Links aufzurufen.




Blogging For Small Business

konami

MyBoerse.bz Pro Member
Blogging For Small Business


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Published 4/2024
MP4 | Video: h264, 1920x1080 | Audio: AAC, 44.1 KHz
Language: English | Size: 482.70 MB | Duration: 1h 12m

Learn how to use SEO blogging to create a free, sustainable source of traffic for your small business website.​


What you'll learn
To understand how blogging can aid visibility, build trust and grow sales for your business
To plan your blog article
To write a blog article for your small business website
To optimise your blog article for Google Search
Requirements
No SEO / marketing experience needed
A small business & website that has a blog facility
Description
Create a free, sustainable source of traffic for your website with blogging. Grow your visibility, build trust and make sales. No ads. No agency. And no viral videos!Blogging is a major component of SEO (search engine optimisation), which is what helps websites get discovered in Google Search. By investing time and effort into blogging, you can drive more, high-intent traffic to your website. Ultimately, this helps to generate more visibility, build trust and drive sales.This course teaches small business owners how to write their first blog article. From choosing a topic, to doing keyword research, to writing and optimising your blog article for search engines, this course is a great place to start. We use freely accessible tools to help you create your blog article, so you don't need to worry about buying lots of applications before you've even got started. If you are a small business owner who:Has a passion, knowledge and expertise that you want to share with othersIs naturally shy or introverted and finds videos, podcasts, etc, overwhelming Is ready to invest time and effort into transforming your website from a static "nice-to-have" to a source of free traffic, visibility and sales from your target audience Wants to create a resource that can be shared, repurposed and updated weeks, months or even years after it's publishedThen this course is for you!
Overview
Section 1: Introduction to Blogging for Small Business
Lecture 1 Introduction & Welcome to "Blogging for Small Business"!
Lecture 2 Why Blogging?
Lecture 3 What is SEO and Blogging and How do They Help Generate Sales?
Lecture 4 Google Search and How it Works
Section 2: Planning Your Blog Article
Lecture 5 Choosing Your Blog Topic
Lecture 6 How to Do Keyword Research A
Lecture 7 How to Do Keyword Research B
Lecture 8 How to Structure Your Blog Article A
Lecture 9 How to Structure Your Blog Article B
Section 3: How to Write Your Blog Article
Lecture 10 How to Write Your Sections A
Lecture 11 How to Write Your Sections B
Lecture 12 How to Write Using AI (Part A)
Lecture 13 How to Write Using AI (Part B)
Lecture 14 Write Your Introduction A
Lecture 15 Write Your Introduction B
Lecture 16 Write Your Conclusion A
Lecture 17 Write Your Conclusion B
Section 4: Get Your Article Found Online: Blog SEO
Lecture 18 Optimising Your Blog Article for Keywords A
Lecture 19 Optimising Your Blog Article for Keywords B
Lecture 20 Adding Links to Your Blog Article A
Lecture 21 Adding Links to Your Blog Article B
Lecture 22 SEO Titles & Descriptions A
Lecture 23 SEO Titles & Descriptions B
Section 5: Course Conclusion & Next Steps
Lecture 24 Course Conclusion & Next Steps
Small business owners, solopreneurs, artisans, creatives, etc who want to get more organic (free) traffic to their websites via Google Search,New small business owners who want to get their business found online with a limited budget,Small business owners / freelancers who are passionate about what they do / sell / create and want to share their passion, knowledge and experience to help build their brand,Independent e-commerce / handmade / hobby businesses

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Blogging For Small Business
Published 4/2024
MP4 | Video: h264, 1920x1080 | Audio: AAC, 44.1 KHz
Language: English
| Size: 482.70 MB
| Duration: 1h 12m
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What you'll learn

To understand how blogging can aid visibility, build trust and grow sales for your business

To plan your blog article

To write a blog article for your small business website

To optimise your blog article for Google Search

Requirements

No SEO / marketing experience needed

A small business & website that has a blog facility

Description

Create a free, sustainable source of traffic for your website with blogging. Grow your visibility, build trust and make sales. No ads. No agency. And no viral videos!Blogging is a major component of SEO (search engine optimisation), which is what helps websites get discovered in Google Search. By investing time and effort into blogging, you can drive more, high-intent traffic to your website. Ultimately, this helps to generate more visibility, build trust and drive sales.This course teaches small business owners how to write their first blog article. From choosing a topic, to doing keyword research, to writing and optimising your blog article for search engines, this course is a great place to start. We use freely accessible tools to help you create your blog article, so you don't need to worry about buying lots of applications before you've even got started. If you are a small business owner who:Has a passion, knowledge and expertise that you want to share with othersIs naturally shy or introverted and finds videos, podcasts, etc, overwhelming Is ready to invest time and effort into transforming your website from a static "nice-to-have" to a source of free traffic, visibility and sales from your target audience Wants to create a resource that can be shared, repurposed and updated weeks, months or even years after it's publishedThen this course is for you!

Overview

Section 1: Introduction to Blogging for Small Business

Lecture 1 Introduction & Welcome to "Blogging for Small Business"!

Lecture 2 Why Blogging?

Lecture 3 What is SEO and Blogging and How do They Help Generate Sales?

Lecture 4 Google Search and How it Works

Section 2: Planning Your Blog Article

Lecture 5 Choosing Your Blog Topic

Lecture 6 How to Do Keyword Research A

Lecture 7 How to Do Keyword Research B

Lecture 8 How to Structure Your Blog Article A

Lecture 9 How to Structure Your Blog Article B

Section 3: How to Write Your Blog Article

Lecture 10 How to Write Your Sections A

Lecture 11 How to Write Your Sections B

Lecture 12 How to Write Using AI (Part A)

Lecture 13 How to Write Using AI (Part B)

Lecture 14 Write Your Introduction A

Lecture 15 Write Your Introduction B

Lecture 16 Write Your Conclusion A

Lecture 17 Write Your Conclusion B

Section 4: Get Your Article Found Online: Blog SEO

Lecture 18 Optimising Your Blog Article for Keywords A

Lecture 19 Optimising Your Blog Article for Keywords B

Lecture 20 Adding Links to Your Blog Article A

Lecture 21 Adding Links to Your Blog Article B

Lecture 22 SEO Titles & Descriptions A

Lecture 23 SEO Titles & Descriptions B

Section 5: Course Conclusion & Next Steps

Lecture 24 Course Conclusion & Next Steps

Small business owners, solopreneurs, artisans, creatives, etc who want to get more organic (free) traffic to their websites via Google Search,New small business owners who want to get their business found online with a limited budget,Small business owners / freelancers who are passionate about what they do / sell / create and want to share their passion, knowledge and experience to help build their brand,Independent e-commerce / handmade / hobby businesses





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