• Regeln für den Video-Bereich:

    In den Börsenbereich gehören nur Angebote die bereits den Allgemeinen Regeln entsprechen.

    Einteilung

    - Folgende Formate gehören in die angegeben Bereiche:
    - Filme: Encodierte Filme von BluRay, DVD, R5, TV, Screener sowie Telesyncs im Format DivX, XviD und x264.
    - DVD: Filme im Format DVD5, DVD9 und HD2DVD.
    - HD: Encodierte Filme mit der Auflösung 720p oder darüber von BluRay, DVD, R5, TV, Screener sowie Telesyncs im Format x264.
    - 3D: Encodierte Filme von BluRay, die in einem 3D Format vorliegen. Dies gilt auch für Dokus, Animation usw.
    - Serien: Cartoon/Zeichentrick, Anime, Tutorials, Dokumentationen, Konzerte/Musik, Sonstiges sind demnach in die entsprechenden Bereiche einzuordnen, auch wenn sie beispielsweise im High Definition-Format oder als DVD5/DVD9/HD2DVD vorliegen. Ausnahme 3D.
    - Bereich Englisch: Englische Releases gehören immer in diesen Bereich.
    - Bereich Talk: Der Bereich, in dem über die Releases diskutiert werden kann, darf, soll und erwünscht ist.


    Angebot/Beitrag erstellen

    - Ein Beitrag darf erst dann erstellt werden, wenn der Upload bei mindestens einem OCH komplett ist. Platzhalter sind untersagt.
    - Bei einem Scenerelease hat der Threadtitel ausschließlich aus dem originalen, unveränderten Releasenamen zu bestehen. Es dürfen keine Veränderungen wie z.B. Sterne, kleine Buchstaben o.ä. vorgenommen werden. Ausnahme Serienbörse:
    - Bei einem Sammelthread für eine Staffel entfällt aus dem Releasename natürlich der Name der Folge. Beispiel: Die Simpsons S21 German DVDRip XviD - ITG
    - Dementsprechend sind also u.a. verboten: Erweiterungen wie "Tipp", "empfehlenswert", "only", "reup", usw. / jegliche andere Zusatzinformation oder Ergänzung, welche nicht in obiger Beschreibung zu finden ist.

    Aufbau des Angebots und Threadtitel

    Der Titel nach folgendem Muster erstellt zu werden. <Name> [3D] [Staffel] [German] <Jahr> <Tonspur> [DL] [Auflösung] <Quelle> <Codec> - <Group>
    Beispiel: The Dark Knight German 2008 AC3 DVDRip XviD - iND
    Beispiel: The Dark Knight 2008 DTS DL BDRip x264 - iND
    Beispiel: The Dark Knight 2008 AC3 DL BDRip XviD - iND
    Beispiel: The Dark Knight German 2008 AC3 720p BluRay x264 iND
    Beispiel: The Dark Knight 2008 DTS DL 1080p BluRay x264 iND
    Beispiel: Die Simpsons S01 German AC3 DVDRip XviD iND
    Beispiel: Die Simpsons S20 German AC3 720p BluRay x264 iND
    Beispiel: Sword Art Online II Ger Sub 2014 AAC 1080p WEBRip x264 - peppermint
    Entsprechend sind also u.a. verboten: Sonderzeichen wie Klammern, Sterne, Ausrufezeichen, Unterstriche, Anführungszeichen / Erweiterungen wie "Tipp", "empfehlenswert", "only", "reup", usw. / jegliche andere Zusatzinformation oder Ergänzung, welche nicht in obiger Beschreibung zu finden ist
    Ausnahmen hiervon können in den Bereichen geregelt sein.

    Die Beiträge sollen wie folgt aufgebaut werden:
    Überschrift entspricht dem Threadtitel
    Cover
    kurze Inhaltsbeschreibung
    Format, Größe, Dauer sind gut lesbar für Downloader außerhalb des Spoilers zu vermerken
    Nfo sind immer Anzugeben und selbige immer im Spoiler in Textform.
    Sind keine Nfo vorhanden z.B. Eigenpublikationen, sind im Spoiler folgende Dateiinformationen zusätzlich anzugeben :
    Quelle
    Video (Auflösung und Bitrate)
    Ton (Sprache, Format und Bitrate der einzelnen Spuren)
    Untertitel (sofern vorhanden)
    Hosterangabe in Textform außerhalb eines Spoiler mit allen enthaltenen Hostern.
    Bei SD kann auf diese zusätzlichen Dateiinformationen verzichtet werden.

    Alle benötigten Passwörter sind, sofern vorhanden, in Textform im Angebot anzugeben.
    Spoiler im Spoiler mit Kommentaren :"Schon Bedankt?" sind unerwünscht.


    Releases

    - Sind Retail-Release verfügbar, sind alle anderen Variationen untersagt. Ausnahmen: Alle deutschen Retail-Release sind CUT, in diesem Fall sind dubbed UNCUT-Release zulässig.
    - Im Serien-Bereich gilt speziell: Wenn ein Retail vor Abschluss einer laufenden Staffel erscheint, darf diese Staffel noch zu Ende gebracht werden.62
    - Gleiche Releases sind unbedingt zusammenzufassen. Das bedeutet, es ist zwingend erforderlich, vor dem Erstellen eines Themas per Suchfunktion zu überprüfen, ob bereits ein Beitrag mit demselben Release besteht. Ist dies der Fall, ist der bereits vorhandene Beitrag zu verwenden.
    - P2P und Scene Releases dürfen nicht verändert oder gar unter einem iND Tag eingestellt werden.


    Support, Diskussionen und Suche

    - Supportanfragen sind entweder per PN oder im Bereich Talk zu stellen.
    - Diskussionen und Bewertungen sind im Talk Bereich zu führen. Fragen an die Uploader haben ausschließlich via PN zu erfolgen, und sind in den Angeboten untersagt.
    - Anfragen zu Upload-Wünschen sind nur im Bereich Suche Video erlaubt. Antworten dürfen nur auf Angebote von MyBoerse.bz verlinkt werden.


    Verbote

    - Untersagt sind mehrere Formate in einem einzigen Angebotsthread, wie beispielsweise das gleichzeitige Anbieten von DivX/XviD, 720p und 1080p in einem Thread. Pro Format, Release und Auflösung ist ein eigener Thread zu eröffnen.
    - Grundsätzlich ebenso verboten sind Dupes. Uploader haben sich an geeigneter Stelle darüber zu informieren, ob es sich bei einem Release um ein Dupe handelt.
    - Gefakte, nur teilweise lauffähige oder unvollständige Angebote sind untersagt. Dies gilt auch für eigene Publikationen, die augenscheinlich nicht selbst von z.B. einer DVD gerippt wurden. Laufende Serien, bei denen noch nicht alle Folgen verfügbar sind, dürfen erstellt und regelmäßig geupdatet werden.
    - Untersagt sind Angebote, welche nur und ausschließlich in einer anderen Sprache als deutsch oder englisch vorliegen. Ausnahmen sind VORHER mit den Moderatoren zu klären.


    Verstoß gegen die Regeln

    - Angebote oder Beiträge, die gegen die Forenregeln verstoßen, sind über den "Melden"-Button im Beitrag zu melden.
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Ai Models In Digital Marketing Business

konami

MyBoerse.bz Pro Member
Ai Models In Digital Marketing Business


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Published 4/2024
MP4 | Video: h264, 1920x1080 | Audio: AAC, 44.1 KHz
Language: English | Size: 4.94 GB | Duration: 8h 24m

A powerful tool for efficiency and effectiveness​


What you'll learn
Learn about the concept, characteristics, development history, working principle, application fields and innovation possibilities of AI large models
Understand the value and challenges of AI models in digital marketing business
Learn how to leverage AI models to optimize your digital marketing business
Understand the advantages, application scenarios, and methods of intelligent marketing.
Requirements
There is a certain basic knowledge of artificial intelligence and digital marketing, such as the basic concepts of artificial intelligence, the basic process of digital marketing, and commonly used data analysis and visualization tools
No in-depth expertise in AI or digital marketing is required
Description
In today's digital age, marketing business faces unprecedented challenges and opportunities. With the popularity of the Internet and the development of mobile devices, consumer behavior and demand become more diverse and complex, and also generate massive data and information. How to effectively use these data and information, improve marketing efficiency and effectiveness, create more value and revenue, is every product manager and operator must think and solve the problem. Artificial intelligence, as a technology that can simulate and extend human intelligence, provides new ideas and methods for marketing business. Especially in recent years, an important branch of artificial intelligence - artificial intelligence large model, caused widespread attention and discussion. Artificial intelligence large model, refers to those with ultra-large-scale parameters and data of artificial intelligence model, they can in multiple domains and tasks show amazing performance and ability, even beyond the human level. Artificial intelligence large model, has achieved remarkable results in language, vision, audio, games and other fields, but also for digital marketing business brings new opportunities and challenges. So, what is artificial intelligence large model? How do they work? How do they change digital marketing business? What are their advantages and disadvantages? How will they affect the future of intelligent marketing? As product managers and operators, how should we understand and use artificial intelligence large model, to optimize our products and business? These questions, are the content of this course to explore and answer.
Overview
Section 1: Introduction to Large Models: Understanding the Heart of AI
Lecture 1 Characteristics of large AI models
Lecture 2 Several typical types of large AI models
Section 2: A Historical Review of the AI Model: How It's Changing the Digital Marketing
Lecture 3 Embryonic period (1950-2005)
Lecture 4 Exploratory precipitation period (2006-2019)
Lecture 5 Rapid development period (2020 to present)
Section 3: Decoding the Big Picture: The Future of Intelligent Marketing
Lecture 6 Decoding the Big Picture: The Future of Intelligent Marketing
Section 4: AI models: the evolution from assistants to collaborators
Lecture 7 Copilot mode
Lecture 8 Embedding mode
Lecture 9 Agent mode
Lecture 10 The architecture of the agent pattern
Lecture 11 The operation process of the agent model of the large artificial intellige
Lecture 12 The application of artificial intelligence large model agent model
Lecture 13 Comparison and advantages of the agent pattern versus the embedded mode
Section 5: AI models: pros and cons in marketing
Lecture 14 AI models: pros and cons in marketing
Section 6: Intelligent Marketing: The Revolution of AI Models
Lecture 15 Content generation: Generate marketing copy, slogans, etc. through large m
Lecture 16 User portraits: Analyze user data through large models to build user portr
Lecture 17 Marketing strategy: Analyze market trends through large models and formula
Lecture 18 Effectiveness evaluation: Evaluate the effectiveness of marketing activities
Product managers, operators, marketers, entrepreneurs, etc. who are interested in artificial intelligence and digital marketing,Other stakeholders who want to understand and leverage the AI model

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Ai Models In Digital Marketing Business
Published 4/2024
MP4 | Video: h264, 1920x1080 | Audio: AAC, 44.1 KHz
Language: English
| Size: 4.94 GB
| Duration: 8h 24m
A powerful tool for efficiency and effectiveness

What you'll learn

Learn about the concept, characteristics, development history, working principle, application fields and innovation possibilities of AI large models

Understand the value and challenges of AI models in digital marketing business

Learn how to leverage AI models to optimize your digital marketing business

Understand the advantages, application scenarios, and methods of intelligent marketing.

Requirements

There is a certain basic knowledge of artificial intelligence and digital marketing, such as the basic concepts of artificial intelligence, the basic process of digital marketing, and commonly used data analysis and visualization tools

No in-depth expertise in AI or digital marketing is required

Description

In today's digital age, marketing business faces unprecedented challenges and opportunities. With the popularity of the Internet and the development of mobile devices, consumer behavior and demand become more diverse and complex, and also generate massive data and information. How to effectively use these data and information, improve marketing efficiency and effectiveness, create more value and revenue, is every product manager and operator must think and solve the problem. Artificial intelligence, as a technology that can simulate and extend human intelligence, provides new ideas and methods for marketing business. Especially in recent years, an important branch of artificial intelligence - artificial intelligence large model, caused widespread attention and discussion. Artificial intelligence large model, refers to those with ultra-large-scale parameters and data of artificial intelligence model, they can in multiple domains and tasks show amazing performance and ability, even beyond the human level. Artificial intelligence large model, has achieved remarkable results in language, vision, audio, games and other fields, but also for digital marketing business brings new opportunities and challenges. So, what is artificial intelligence large model? How do they work? How do they change digital marketing business? What are their advantages and disadvantages? How will they affect the future of intelligent marketing? As product managers and operators, how should we understand and use artificial intelligence large model, to optimize our products and business? These questions, are the content of this course to explore and answer.

Overview

Section 1: Introduction to Large Models: Understanding the Heart of AI

Lecture 1 Characteristics of large AI models

Lecture 2 Several typical types of large AI models

Section 2: A Historical Review of the AI Model: How It's Changing the Digital Marketing

Lecture 3 Embryonic period (1950-2005)

Lecture 4 Exploratory precipitation period (2006-2019)

Lecture 5 Rapid development period (2020 to present)

Section 3: Decoding the Big Picture: The Future of Intelligent Marketing

Lecture 6 Decoding the Big Picture: The Future of Intelligent Marketing

Section 4: AI models: the evolution from assistants to collaborators

Lecture 7 Copilot mode

Lecture 8 Embedding mode

Lecture 9 Agent mode

Lecture 10 The architecture of the agent pattern

Lecture 11 The operation process of the agent model of the large artificial intellige

Lecture 12 The application of artificial intelligence large model agent model

Lecture 13 Comparison and advantages of the agent pattern versus the embedded mode

Section 5: AI models: pros and cons in marketing

Lecture 14 AI models: pros and cons in marketing

Section 6: Intelligent Marketing: The Revolution of AI Models

Lecture 15 Content generation: Generate marketing copy, slogans, etc. through large m

Lecture 16 User portraits: Analyze user data through large models to build user portr

Lecture 17 Marketing strategy: Analyze market trends through large models and formula

Lecture 18 Effectiveness evaluation: Evaluate the effectiveness of marketing activities

Product managers, operators, marketers, entrepreneurs, etc. who are interested in artificial intelligence and digital marketing,Other stakeholders who want to understand and leverage the AI model















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