• Regeln für den Dokumente-Bereich:

    In den Börsenbereich gehören nur Angebote die bereits den Allgemeinen Regeln entsprechen.

    Allgemeines:

    Nicht erlaubt im Dokumente-Bereich sind:

    - indizierte Titel (inkl. Comics)
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    Idealerweise ist sofort zu erkennen um was es sich handelt. Verseht euren Titel mit den relevanten Informationen, das hilft euch und damit auch uns und allen Suchenden erheblich weiter.

    Beispiel: [Thriller] Dan Brown - Inferno oder bei Magazinen:

    Computerbild - 14/2014 (es muss ersichtlich sein, um welche Ausgabe und welches Magazin es sich handelt)

    Folgende Präfixe stehen im Unterforum "Unterhaltung" zur Verfügung:

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    [Erotik]
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    [Krimi]
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    [Thriller]
    [Horror]
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    Inhalt des Beitrags:

    Folgende Pflichtangaben gilt es einzuhalten:

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    Nicht erlaubt sind alle Dateien, die den Download unnötig aufblähen um eine Affiliategrenze zu erreichen, wie zB. mp3-files, übergroße Bilder, etc.

    Ebenso nicht erlaubt sind sämtliche Dateien mit DRM, persönlichen Daten, etc., diese werden kommentarlos zu eurem eigenem Schutz gelöscht.

    Achtet bitte bei der Konvertierung der Formate auf die Lesbarkeit, ein epub, was nur einfach durch Calibre gejagt wird um ein PDF zu erhalten, ist zu 99% eben nicht lesbar. Wenn ihr es nicht könnt, dann lasst es besser oder lest euch ein, wie man es richtig macht.


    Unterforum Comics:

    Threadtitel:

    Ähnlich, wie bei Unterhaltung und Magazinen, sollte der Titel alle relevanten Informationen enthalten, hier bitte

    - den Titel des Comics
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    - das Erscheinungsjahr

    Erlaubt sind folgende Formate:

    - CBR
    - CBZ

    Grundsätzlich gilt: jede Version eines Comics erhält einen eigenen Thread, Ersteller eines Comics können ihre Bände gerne mit dem Zusatz (Original-Release) versehen.

    Bei Unsicherheiten zur korrekten Benennung bitte die Informationen von www.comicguide.de nutzen.

    Inhalt des Beitrags:

    Pflichtangaben hier sind:

    - Titel des Bandes und ggf. Nummer
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    - Größe des Downloads
    - Hoster
    - ggf. Passwort
    - falls bekannt Releasenamen
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Unity Artificial Intelligence Programming

visoft

MyBoerse.bz Pro Member
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Free Download Unity Artificial Intelligence Programming: Add powerful, believable, and fun AI entities in your game with the power of Unity, 5th Edition by Dr. Davide Aversa
English | March 28, 2022 | ISBN: 1803238534 | 252 pages | MOBI | 9.35 Mb
Learn and implement game AI in Unity to build smart environments and enemies with A* pathfinding, finite state machines, behavior trees, and the NavMesh​

Key Features
Explore the latest Unity features to make AI implementation in your game easier
Build richer and more dynamic games using AI concepts such as behavior trees and navigation meshes
Implement character behaviors and simulations using the Unity Machine Learning toolkit
Book Description
Developing artificial intelligence (AI) for game characters in Unity has never been easier. Unity provides game and app developers with a variety of tools to implement AI, from basic techniques to cutting-edge machine learning-powered agents. Leveraging these tools via Unity's API or built-in features allows limitless possibilities when it comes to creating game worlds and characters.
The updated fifth edition of Unity Artificial Intelligence Programming starts by breaking down AI into simple concepts. Using a variety of examples, the book then takes those concepts and walks you through actual implementations designed to highlight key concepts and features related to game AI in Unity. As you progress, you'll learn how to implement a finite state machine (FSM) to determine how your AI behaves, apply probability and randomness to make games less predictable, and implement a basic sensory system. Later, you'll understand how to set up a game map with a navigation mesh, incorporate movement through techniques such as A* pathfinding, and provide characters with decision-making abilities using behavior trees.
By the end of this Unity book, you'll have the skills you need to bring together all the concepts and practical lessons you've learned to build an impressive vehicle battle game.
What you will learn
Understand the basics of AI in game design
Create smarter game worlds and characters with C# programming
Apply automated character movement using pathfinding algorithm behaviors
Implement character decision-making algorithms using behavior trees
Build believable and highly efficient artificial flocks and crowds
Create sensory systems for your AI world
Become well-versed with the basics of procedural content generation
Explore the application of machine learning in Unity
Who this book is for
This Unity artificial intelligence book is for Unity developers with a basic understanding of C# and the Unity Editor who want to expand their knowledge of AI Unity game development.
Table of Contents
Introduction to AI
Finite State Machines
Randomness and Probability
Implementing Sensors
Flocking
Path Following and Steering Behaviors
A* Pathfinding
Navigation Mesh
Behavior Trees
Procedural Content Generation
Machine Learning in Unity
Putting It All Together

Links are Interchangeable - Single Extraction
 
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