• Regeln für den Video-Bereich:

    In den Börsenbereich gehören nur Angebote die bereits den Allgemeinen Regeln entsprechen.

    Einteilung

    - Folgende Formate gehören in die angegeben Bereiche:
    - Filme: Encodierte Filme von BluRay, DVD, R5, TV, Screener sowie Telesyncs im Format DivX, XviD und x264.
    - DVD: Filme im Format DVD5, DVD9 und HD2DVD.
    - HD: Encodierte Filme mit der Auflösung 720p oder darüber von BluRay, DVD, R5, TV, Screener sowie Telesyncs im Format x264.
    - 3D: Encodierte Filme von BluRay, die in einem 3D Format vorliegen. Dies gilt auch für Dokus, Animation usw.
    - Serien: Cartoon/Zeichentrick, Anime, Tutorials, Dokumentationen, Konzerte/Musik, Sonstiges sind demnach in die entsprechenden Bereiche einzuordnen, auch wenn sie beispielsweise im High Definition-Format oder als DVD5/DVD9/HD2DVD vorliegen. Ausnahme 3D.
    - Bereich Englisch: Englische Releases gehören immer in diesen Bereich.
    - Bereich Talk: Der Bereich, in dem über die Releases diskutiert werden kann, darf, soll und erwünscht ist.


    Angebot/Beitrag erstellen

    - Ein Beitrag darf erst dann erstellt werden, wenn der Upload bei mindestens einem OCH komplett ist. Platzhalter sind untersagt.
    - Bei einem Scenerelease hat der Threadtitel ausschließlich aus dem originalen, unveränderten Releasenamen zu bestehen. Es dürfen keine Veränderungen wie z.B. Sterne, kleine Buchstaben o.ä. vorgenommen werden. Ausnahme Serienbörse:
    - Bei einem Sammelthread für eine Staffel entfällt aus dem Releasename natürlich der Name der Folge. Beispiel: Die Simpsons S21 German DVDRip XviD - ITG
    - Dementsprechend sind also u.a. verboten: Erweiterungen wie "Tipp", "empfehlenswert", "only", "reup", usw. / jegliche andere Zusatzinformation oder Ergänzung, welche nicht in obiger Beschreibung zu finden ist.

    Aufbau des Angebots und Threadtitel

    Der Titel nach folgendem Muster erstellt zu werden. <Name> [3D] [Staffel] [German] <Jahr> <Tonspur> [DL] [Auflösung] <Quelle> <Codec> - <Group>
    Beispiel: The Dark Knight German 2008 AC3 DVDRip XviD - iND
    Beispiel: The Dark Knight 2008 DTS DL BDRip x264 - iND
    Beispiel: The Dark Knight 2008 AC3 DL BDRip XviD - iND
    Beispiel: The Dark Knight German 2008 AC3 720p BluRay x264 iND
    Beispiel: The Dark Knight 2008 DTS DL 1080p BluRay x264 iND
    Beispiel: Die Simpsons S01 German AC3 DVDRip XviD iND
    Beispiel: Die Simpsons S20 German AC3 720p BluRay x264 iND
    Beispiel: Sword Art Online II Ger Sub 2014 AAC 1080p WEBRip x264 - peppermint
    Entsprechend sind also u.a. verboten: Sonderzeichen wie Klammern, Sterne, Ausrufezeichen, Unterstriche, Anführungszeichen / Erweiterungen wie "Tipp", "empfehlenswert", "only", "reup", usw. / jegliche andere Zusatzinformation oder Ergänzung, welche nicht in obiger Beschreibung zu finden ist
    Ausnahmen hiervon können in den Bereichen geregelt sein.

    Die Beiträge sollen wie folgt aufgebaut werden:
    Überschrift entspricht dem Threadtitel
    Cover
    kurze Inhaltsbeschreibung
    Format, Größe, Dauer sind gut lesbar für Downloader außerhalb des Spoilers zu vermerken
    Nfo sind immer Anzugeben und selbige immer im Spoiler in Textform.
    Sind keine Nfo vorhanden z.B. Eigenpublikationen, sind im Spoiler folgende Dateiinformationen zusätzlich anzugeben :
    Quelle
    Video (Auflösung und Bitrate)
    Ton (Sprache, Format und Bitrate der einzelnen Spuren)
    Untertitel (sofern vorhanden)
    Hosterangabe in Textform außerhalb eines Spoiler mit allen enthaltenen Hostern.
    Bei SD kann auf diese zusätzlichen Dateiinformationen verzichtet werden.

    Alle benötigten Passwörter sind, sofern vorhanden, in Textform im Angebot anzugeben.
    Spoiler im Spoiler mit Kommentaren :"Schon Bedankt?" sind unerwünscht.


    Releases

    - Sind Retail-Release verfügbar, sind alle anderen Variationen untersagt. Ausnahmen: Alle deutschen Retail-Release sind CUT, in diesem Fall sind dubbed UNCUT-Release zulässig.
    - Im Serien-Bereich gilt speziell: Wenn ein Retail vor Abschluss einer laufenden Staffel erscheint, darf diese Staffel noch zu Ende gebracht werden.62
    - Gleiche Releases sind unbedingt zusammenzufassen. Das bedeutet, es ist zwingend erforderlich, vor dem Erstellen eines Themas per Suchfunktion zu überprüfen, ob bereits ein Beitrag mit demselben Release besteht. Ist dies der Fall, ist der bereits vorhandene Beitrag zu verwenden.
    - P2P und Scene Releases dürfen nicht verändert oder gar unter einem iND Tag eingestellt werden.


    Support, Diskussionen und Suche

    - Supportanfragen sind entweder per PN oder im Bereich Talk zu stellen.
    - Diskussionen und Bewertungen sind im Talk Bereich zu führen. Fragen an die Uploader haben ausschließlich via PN zu erfolgen, und sind in den Angeboten untersagt.
    - Anfragen zu Upload-Wünschen sind nur im Bereich Suche Video erlaubt. Antworten dürfen nur auf Angebote von MyBoerse.bz verlinkt werden.


    Verbote

    - Untersagt sind mehrere Formate in einem einzigen Angebotsthread, wie beispielsweise das gleichzeitige Anbieten von DivX/XviD, 720p und 1080p in einem Thread. Pro Format, Release und Auflösung ist ein eigener Thread zu eröffnen.
    - Grundsätzlich ebenso verboten sind Dupes. Uploader haben sich an geeigneter Stelle darüber zu informieren, ob es sich bei einem Release um ein Dupe handelt.
    - Gefakte, nur teilweise lauffähige oder unvollständige Angebote sind untersagt. Dies gilt auch für eigene Publikationen, die augenscheinlich nicht selbst von z.B. einer DVD gerippt wurden. Laufende Serien, bei denen noch nicht alle Folgen verfügbar sind, dürfen erstellt und regelmäßig geupdatet werden.
    - Untersagt sind Angebote, welche nur und ausschließlich in einer anderen Sprache als deutsch oder englisch vorliegen. Ausnahmen sind VORHER mit den Moderatoren zu klären.


    Verstoß gegen die Regeln

    - Angebote oder Beiträge, die gegen die Forenregeln verstoßen, sind über den "Melden"-Button im Beitrag zu melden.
  • Bitte registriere dich zunächst um Beiträge zu verfassen und externe Links aufzurufen.




User Experience Design - Learn UI UX App Design with Figma

Tutorials

MyBoerse.bz Pro Member
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Free Download User Experience Design - Learn UI UX App Design with Figma
Published 1/2024
Created by Gihan Akalanka
MP4 | Video: h264, 1280x720 | Audio: AAC, 44.1 KHz, 2 Ch
Genre: eLearning | Language: English | Duration: 77 Lectures ( 6h 47m ) | Size: 4.2 GB

Design User-Centered Mobile Apps and Solve Real Problems : User Interface, User Experience design, UX Design with Figma
What you'll learn:
Become a Successful UI/UX designer.
Visual design fundamentals: Master color psychology, the 60-30-10 rule, select font that enhances readability and brand identity, and iconography.
Organization: Keep everything neat, finding what you need in a flash.
UX principles and laws: Build user-centered apps that anticipate needs and solve real problems.
Learn to design wireframes and low fidelity prototypes
Learn to build high-fidelity mockup and prototype by following best practices.
How to use Figma for Essential UX Design & UI Design
Requirements:
A computer/laptop with access to the Internet.
A Figma account. A free plan is available on the Figma website.
No previous UX Design/UI Design experience is needed.
No previous Figma skills are needed.
Description:
Ready to launch your UI UX app design journey or take your skills to the next level? This class is your rocket fuel!We're ditching dry theory and jumping right into pixel-perfect reality. Turn your vision into a stunning mobile app, one pixel at a time.Here's what you'll master:The importance of wireframes and prototypes in the early stages of the design process.How to use the Figma design tool.How to design low-fidelity wireframes.How to design high-fidelity mockups.How to create interactive prototypes.Visual design fundamentals: Master color psychology, the 60-30-10 rule, select font that enhances readability and brand identity, and iconography.Organization: Keep everything neat, finding what you need in a flash.UX principles and laws: Build user-centered apps that anticipate needs and solve real problems.UI design: build high-fidelity mockup and prototype by following best practices.Who's this class for? Anyone who wants to learn the A-Z of creating wireframes and low-fidelity prototypes. then turn them to high-fidelity mockups and interactive prototypes! No prior experience is needed, just a passion for creating amazing apps.Your co-pilot on this journey? Me! We'll craft a delicious food-ordering app together, mastering UX/UI principles along the way. By the end, you'll be ready to conquer any app you dream of.Benefits? Buckle up!Master visual design and UX principles: From colors and fonts to user journeys, you'll build a rock-solid foundation.Craft stunning high-fidelity mockups and prototypes: Say hello to your future portfolio!Become a user-centered design champion: Build apps that truly solve problems and make life easier.What are the requirements for taking this class?A computer/laptop with access to the Internet.A Figma account.Ready to launch your UI/UX design journey? Let's get started!
Who this course is for:
Anyone who like to become a UI/UX designer
Anyone who wants to start using Figma in their career & get paid for their user experience design skills.
Anyone who wants to learn the basics of wireframes and low-fidelity prototypes
Anyone who wants to learn the A-Z of building high-fidelity mockups and interactive prototypes!
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User Experience Design - Learn Ui Ux App Design With Figma
Published 1/2024
MP4 | Video: h264, 1920x1080 | Audio: AAC, 44.1 KHz
Language: English
| Size: 4.25 GB
| Duration: 6h 46m
Design User-Centered Mobile Apps and Solve Real Problems : User Interface, User Experience design, UX Design with Figma

What you'll learn

Become a Successful UI/UX designer.

Visual design fundamentals: Master color psychology, the 60-30-10 rule, select font that enhances readability and brand identity, and iconography.

Organization: Keep everything neat, finding what you need in a flash.

UX principles and laws: Build user-centered apps that anticipate needs and solve real problems.

Learn to design wireframes and low fidelity prototypes

Learn to build high-fidelity mockup and prototype by following best practices.

How to use Figma for Essential UX Design & UI Design

Requirements

A computer/laptop with access to the Internet.

A Figma account. A free plan is available on the Figma website.

No previous UX Design/UI Design experience is needed.

No previous Figma skills are needed.

Description

Ready to launch your UI UX app design journey or take your skills to the next level? This class is your rocket fuel!We're ditching dry theory and jumping right into pixel-perfect reality. Turn your vision into a stunning mobile app, one pixel at a time.Here's what you'll master:The importance of wireframes and prototypes in the early stages of the design process.How to use the Figma design tool.How to design low-fidelity wireframes.How to design high-fidelity mockups.How to create interactive prototypes.Visual design fundamentals: Master color psychology, the 60-30-10 rule, select font that enhances readability and brand identity, and iconography.Organization: Keep everything neat, finding what you need in a flash.UX principles and laws: Build user-centered apps that anticipate needs and solve real problems.UI design: build high-fidelity mockup and prototype by following best practices.Who's this class for? Anyone who wants to learn the A-Z of creating wireframes and low-fidelity prototypes. then turn them to high-fidelity mockups and interactive prototypes! No prior experience is needed, just a passion for creating amazing apps.Your co-pilot on this journey? Me! We'll craft a delicious food-ordering app together, mastering UX/UI principles along the way. By the end, you'll be ready to conquer any app you dream of.Benefits? Buckle up!Master visual design and UX principles: From colors and fonts to user journeys, you'll build a rock-solid foundation.Craft stunning high-fidelity mockups and prototypes: Say hello to your future portfolio!Become a user-centered design champion: Build apps that truly solve problems and make life easier.What are the requirements for taking this class?A computer/laptop with access to the Internet.A Figma account.Ready to launch your UI/UX design journey? Let's get started!

Overview

Section 1: Introduction

Lecture 1 Welcome to UX UI App Design Course

Lecture 2 Introduction to wireframes

Lecture 3 Introduction to prototype and different between wireframe and prototype

Section 2: Wireframe Basics

Lecture 4 Figma Introduction

Lecture 5 Design first wireframe for Gmail app

Lecture 6 Design second wireframe for YouTube Studio app

Lecture 7 Design third wireframe for Instagram

Lecture 8 Design fourth wireframe for Linkedin

Section 3: Design Wireframes for Food Delivery App

Lecture 9 Intro to design wireframe for food delivery app

Lecture 10 Design home page wireframe for food delivery app

Lecture 11 Design search page wireframe for food delivery app

Lecture 12 Design single food page for food delivery app

Lecture 13 Build cart page for food delivery app

Lecture 14 Build order confirm popup for food delivery app

Lecture 15 Design add to cart popup for food delivery app

Lecture 16 Do final touch up to wireframe before convert to prototype

Section 4: Create prototype of food delivery app

Lecture 17 Create prototype of food delivery app - Part 01

Lecture 18 Create prototype of food delivery app - Part 02

Lecture 19 Test food delivery app prototype

Section 5: First Assignment

Lecture 20 Assignment details

Section 6: UX Visual Design - Select Colors

Lecture 21 Introduction to UX Visual Design

Lecture 22 Selecting Colors Using Color Psychology

Lecture 23 Selecting a Primary Color

Lecture 24 The 60-30-10 Rule

Lecture 25 Creating the Color Palette

Lecture 26 Color Accessibility Check

Lecture 27 Bonus Lecture - Easy Ways to Select Colors

Section 7: UX Visual Design - Typography

Lecture 28 Fundamentals of Typography

Lecture 29 Message and Emotion in Typography

Lecture 30 How to Use the Google Fonts Website

Lecture 31 Selecting Fonts for a New Food Delivery App

Section 8: UX Visual Design - Iconography

Lecture 32 Iconography

Section 9: UX Design Basics

Lecture 33 Design System

Lecture 34 UX Principles and Laws

Lecture 35 Information Architecture (IA)

Section 10: UI Design with Figma

Lecture 36 Creating a Figma Account

Lecture 37 Grid Layout

Lecture 38 Auto Layout Basics

Section 11: Brand Logo

Lecture 39 Designing a Brand Logo

Section 12: Hi-Fi Mockups with Figma

Lecture 40 Sticker Sheet

Lecture 41 Hi-Fi Mockups Introduction

Lecture 42 Designing the Header

Lecture 43 Improving the Header

Lecture 44 All About Components

Section 13: Hi-Fi Mockups Design - Homepage

Lecture 45 Designing the Search Box

Lecture 46 Designing the Category Section

Lecture 47 Adding Content to Categories

Lecture 48 Designing Popular Foods Section

Lecture 49 Making Changes to Food Item Component

Lecture 50 Adding Content for Food Items

Lecture 51 Designing Recommended Foods Section

Section 14: Hi-Fi Mockups Design - Search Page

Lecture 52 Designing Search Page

Lecture 53 Designing Search Results Section

Lecture 54 Pro Tip to Improve UI Design Skills

Section 15: Hi-Fi Mockups Design - Single Food Page

Lecture 55 Designing Single Food Page

Lecture 56 Designing Dollar Amount Preview and Star Rating

Lecture 57 Creating Count Controller and Adding to Cart Button

Lecture 58 Adding Description Section

Lecture 59 Creating Reviews Section

Section 16: Hi-Fi Mockups Design - Cart Page

Lecture 60 Designing Cart Page

Lecture 61 Changing My Cart Design

Lecture 62 Designing Cart Items Summary Section

Lecture 63 Adding Content to the My Cart Section

Lecture 64 Designing Cart Page - Part 05

Lecture 65 Designing Cart Page - Part 06

Section 17: Fixing UI/UX Issues and design footer menu

Lecture 66 Fixing UI/UX Issues in the Design

Lecture 67 Designing Footer Menu

Section 18: HI-FI Prototype

Lecture 68 Prototype Introduction

Lecture 69 How to Use the Prototype Tab to Make Design Interactive

Lecture 70 Prototyping - Part 2

Lecture 71 Making Carousel Scroll

Lecture 72 Adding Footer Menu to Frames

Lecture 73 Adding Connection to Popup

Lecture 74 Adding Horizontal Scrolling to Review Section

Lecture 75 Making the Search Box Interactive

Lecture 76 Using Variables to Remove Cart Items

Section 19: Second Assignment

Lecture 77 Assignment and Thank you!

Anyone who like to become a UI/UX designer,Anyone who wants to start using Figma in their career & get paid for their user experience design skills.,Anyone who wants to learn the basics of wireframes and low-fidelity prototypes,Anyone who wants to learn the A-Z of building high-fidelity mockups and interactive prototypes!













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