• Regeln für den Software-Bereich:


    Allgemeines:

    - In erster Linie sind unsere Boardregeln zu beachten, zu finden HIER.
    - Software zur Audiobearbeitung sollte ausschließlich im Unterforum "Audio" eingestellt werden.
    - Für Cracks, Keygens oder sonstige Freischaltungssoftware gibt es das Unterforum "Freischaltung".
    - Portable Software bitte im entsprechenden Unterforum "Portable Software" eintragen.
    - Diskussionen zur Installation und anderen Problemen mit der Software, bitte im enstprechenden Unterforum "Talk" führen.
    - Bei Unklarheiten und Fragen zu den Regeln bitte die Moderatoren kontaktieren.


    Angebot erstellen

    - Die Struktur des Threadtitels muss wie folgt umgesetzt werden: Herstellername - Softwarename - Versionsnummer
    - Unnötige Zusätze im Threadtitel wie "HOT", "NEW" oder Punkte zwischen den Wörtern sind nicht erlaubt.
    - Achtet darauf immer nur die Hauptversion und deren Updates in einem Thread zusammenfassen, konkretes Beispiel: SoftwareXY v3.12 gehört in den selben Thread mit SoftwareXY v3.13; SoftwareXY v.4.1 gehört in einen neuen eigenen Thread. Ausgenommen hiervon sind Sammelthreads und Dauerangebote.
    - Bei nicht bekannten Herstellern oder Angebote einer privaten Software, ist die Programmbezeichnung + Versionsnummer ausreichend.
    - Besondere Beachtung gilt für den ersten Beitrag eines Angebots. Dort muss eine kurze Beschreibung der Software in deutscher Sprache angegeben werden. Für offizielle Releases ist es Pflicht die NFO im Beitrag einzustellen(Spoiler, siehe nächster Punkt).
    - Weitere Informationen wie NFOs oder Changelogs, versteckt ihr bitte in einem Spoiler.


    Software Suche

    - Für Suchanfragen haben wir das Unterforum "Suche" erstellt.
    - Auch hier sollte vorher die Suchfunktion benutzt werden, um Doppelthreads vorzubeugen. Sollte es bereits eine Suchanfrage geben, könnt ihr den Thread gerne mit einem "Danke" pushen.


    Trojaner- und Virusalarm

    - Falls Euer Virenscanner bei einem Angebot Alarm schlägt, solltet ihr zunächst Ruhe bewahren. Viele Virenscanner erkennen Cracks/Keygens oft fälschlicherweise als Bedrohung.
    - Prüft die verdächtige Datei zuerst mit http://virustotal.com , sollte es sich hierbei wirklich um eine Bedrohung handeln, meldet den Beitrag und/oder wendet euch mit dem Bericht von VirusTotal.com an einen Moderator.


    Unerwünschte Angebote

    - Keylogger, Spionagetools, alles rund ums Thema Hacking/Cracking ist nicht erwünscht.
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Toolchefs Atoms Crowd v3

Bleed

Warez Upper
Toolchefs Atoms Crowd v3.2.0

Englisch / inkl. Crack Amped

Clarisse - Houdini 17 - Houdini 18 - Maya - Katana


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Beschreibung:

Atoms Crowd macht Crowd-Animationen für jedermann verfügbar. Sie benötigen keine besonderen Fähigkeiten, um Ihre Crowd-Shots zu erstellen und zu simulieren. Du glaubst es nicht, oder? Warten wir es ab!

Abstrakte Skelette
Atoms Crowd unterstützt Charaktere mit beliebig vielen Beinen!
Es gibt keinen Unterschied zwischen zwei, vier, acht, zwölf Beinen! Atome simulieren jedes Skelett!

Anpassbar
- Volle Kontrolle über jedes einzelne Objekt in der Simulation!
- Verschiedene Benutzer können ihre Fähigkeiten nutzen.
- Spielst du gerne mit Knoten?
- Schreiben Sie mit Python?
- Können Sie C ++ - Plug-Ins schreiben?
- Wenn die Antwort ja lautet, können Sie in Atoms Crowd eine ganz neue Welt freischalten.

Hybrider Workflow
Atoms Crowd unterstützt mehrere Software, und jede Integration verwendet denselben Workflow!
Sie können Ihre Agenten in Maya nachsehen und vorbereiten, in Houdini simulieren und zum Rendern nach Maya zurückkehren. Oder machen Sie das Gegenteil. Oder benutze nur eine Software. Es liegt wirklich an Ihnen!

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Größe: 1.61 GB
Sprache: Englisch
Format: Exe
Plattform: Windows (32 oder 64-Bit)
Hoster: RapidGator, FileFactory
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DOWNLOAD:


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Toolchefs Atoms Crowd 3.3.0 x64


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Toolchefs Atoms Crowd 3.3.0 x64 | 655 MB (Total)


Toolchefs has released Atoms Crowd 3.3.0, is a crowd simulation framework which is skeleton based, modular and fully customizeable via c or python. Atoms Crowd is integrated with Maya, Houdini and Katana but is also a standalone application and supports Vray, Renderman and Arnold


This version of Atoms Crowd contains the following bug fixes and improvements.
Features and improvements:

- API: Updated lz4 to 1.9.2.
- API: Wrap Imath inside AtomsMath namespace.
- API: AgentGroup - added global kdtree to store agent positions for fast query.
- Agent "position" metadata is now read&write.
- API: Added exportAgentGroupToFbx python function.
- Added support to Pixar Renderman 23.2.
- Added support to Arnold 6.0.2.1.
- Added support to Houdini 18.0.391.
- Added support to Houdini 18.0.416.

Bug Fixes:
- Crash when exporting a cache using the random access flag.
- Wrong initial orientation of the agent using the bind pose operator.
The ToolChefs release Atoms Crowd, a new framework designed for crowd simulations for the visual effects and animation industries. Atoms is completely standalone tool that can easily be integrated into any 3D application and supports integration Autodesk Maya, Katana and Side FX Houdini. The framework allows for an easy change of data between the two 3D programs.
Atoms sets the focus of making crowd simulation easy no matter your skill level. The idea is that you don't need to be a technical artist or savvy with scripting to art direct crowd shots. The "democratization" of crowd simulation and other technically heavy effects sims has been an ongoing one. Others have brought simplicity into focus with products like Golaem Crowd for Maya.
Atoms is different from the others by being a standalone framework allowing it to support multiple 3D software packages. The framework gives you full control on every aspect of the simulation process. Different users can take advantage of their own skillsets: Like working with nodes, python scripting, or plugins - Each can be an Atoms workflow.

Founded in 2014 by Daniele Federico and Alan Stanzione, who between them have more than 20 years experience within the VFX and Animation industries. Daniele specializes in animation, rigging and pipeline development and has worked on projects to include Gravity, The Chronicles of Narnia: Prince Caspian, Harry Potter and the Deathly Hallows, Happy Feet 2, The Guardians of the Galaxy to name a few. Alan has a degree in Electronic Engineering and was the main developer of the MPC crowd engine ALICE for many years. ALICE has been used in movies like World War Z, Guardians of the Galaxy, Exodus, Maleficent, 300: Rise of an empire and many others. ToolChefs specialize in creating unique plugins for a variety of software packages, such as Autodesk Maya, The Foundry Nuke, SideFX Houdini and Newtek Lightwave.


Product: Toolchefs Atoms Crowd
Version: 3.3.0
Supported Architectures: x64
Website Home Page :
Language: english
System Requirements: *
Software Prerequisites: *
Platform requirements: *
Size: 655.3 mb

Platform requirements
Platforms
- Microsoft Windows (8.1, 10)
System
- CPU: 64-bit Intel or AMD multi-core processor with SSE4 instruction set
- Ram: 8 GB of RAM (16 GB or more recommended)
- Disk space: 1 GB of free disk space for install
- OpenGL: OpenGL 4.3+
Video Card supported
- Any NVidia video card. You might get the following error depending on your drivers. In case you do, please set the ATOMS_GLSL_DISABLE_LIGHTS environment variable (defined in your Maya module) to 1.
0(490) : error C5208: Sampler needs to be a uniform (global or parameter to main), need to inline function or resolve conditional expression
- AMD video cards will only show agents in skeleton and proxy mode.
3D Packages supported
- Maya 2016, 2016.5, 2017, 2018, 2019 (64 bit)
- Houdini 16.5, 17.x
- Unreal Engine 4.22
Rendering engines
- V-Ray 3.5x, 3.6x, 4.0X
- Renderman 20.x, 21.x, 22.x
- Arnold 4.x, 5.x
- Redshift 2.6.x




DOWNLOAD LINKS:



 
Toolchefs Atoms Crowd 3.4.1 for Houdini/Katana/Maya


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Toolchefs Atoms Crowd 3.4.1 for Houdini/Katana/Maya | 606 MB | Language: English


Atoms Crowd makes crowd animation available to anyone. You don't need any particular skill set to layout your crowd shots and simulate them. You don't believe it, do you? Wait and see!


Abstract Skeletons
Atoms Crowd supports characters with any number of legs!
There's no difference between two, four, eight, twelve legs! Atoms will simulate any kind of skeleton!
Customizable
Full control on every single entity in the simulation!
Different users can take advantage of their skill sets.
Do you like playing with nodes?
Do you script with Python?
Can you write C++ plug-ins?
If the answer is yes, you can unlock a whole new world within Atoms Crowd.
Hybrid Workflow
Atoms Crowd supports multiple softwares and each integration shares the same workflow!
You can lookdev and prepare your agents in Maya, simulate in Houdini and come back to Maya for rendering. Or do the opposite. Or use only one software. It's up to you really!


Platform Requirements:
- Microsoft Windows
Video Card supported
- Any NVidia video card. You might get the following error depending on your drivers. In case you do, please set the ATOMS_GLSL_DISABLE_LIGHTS environment variable (defined in your Maya module) to 1.
0(490) : error C5208: Sampler needs to be a uniform (global or parameter to main), need to inline function or resolve conditional expression
- AMD video cards will only show agents in skeleton and proxy mode.
3D Packages supported
- Maya 2015 (windows only), 2016, 2016.5, 2017 (64 bit)
- Houdini 15, 16
Rendering engines
- Arnold 4.x
- Renderman 20.x, 21.x
- V-Ray 3.5x, 3.6x


Home Page -


DOWNLOAD LINKS:



 
Toolchefs Atoms Crowd v3.4.1

Englisch / inkl. Crack Amped

Houdini v17 - Houdini v18 - Maya - Katana


toolchefsatomscrowd7wjrd.jpg


Beschreibung:

Atoms Crowd macht Crowd-Animationen für jedermann verfügbar. Sie benötigen keine besonderen Fähigkeiten, um Ihre Crowd-Shots zu erstellen und zu simulieren. Du glaubst es nicht, oder? Warten wir es ab!

Abstrakte Skelette
Atoms Crowd unterstützt Charaktere mit beliebig vielen Beinen!
Es gibt keinen Unterschied zwischen zwei, vier, acht, zwölf Beinen! Atome simulieren jedes Skelett!

Anpassbar
- Volle Kontrolle über jedes einzelne Objekt in der Simulation!
- Verschiedene Benutzer können ihre Fähigkeiten nutzen.
- Spielst du gerne mit Knoten?
- Schreiben Sie mit Python?
- Können Sie C ++ - Plug-Ins schreiben?
- Wenn die Antwort ja lautet, können Sie in Atoms Crowd eine ganz neue Welt freischalten.

Hybrider Workflow
Atoms Crowd unterstützt mehrere Software, und jede Integration verwendet denselben Workflow!
Sie können Ihre Agenten in Maya nachsehen und vorbereiten, in Houdini simulieren und zum Rendern nach Maya zurückkehren. Oder machen Sie das Gegenteil. Oder benutze nur eine Software. Es liegt wirklich an Ihnen!

_________________________________________________

Größe: 548 MB
Sprache: Englisch
Format: Exe
Plattform: Windows (32 oder 64-Bit)
Hoster: RapidGator.net, Alfafile.net, Ddownload.com
________________________________________

7F470646EF.png



 
Toolchefs Atoms Crowd v3.6.0 x64


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Toolchefs Atoms Crowd v3.6.0 x64 | 454 MB | Language: English


Toolchefs has released Atoms Crowd 3.6.0, is a crowd simulation framework which is skeleton based, modular and fully customizeable via c or python. Atoms Crowd is integrated with Maya, Houdini and Katana but is also a standalone application and supports Vray, Renderman and Arnold.

Founded in 2014 by Daniele Federico and Alan Stanzione, who between them have more than 20 years experience within the VFX and Animation industries. Daniele specializes in animation, rigging and pipeline development and has worked on projects to include Gravity, The Chronicles of Narnia: Prince Caspian, Harry Potter and the Deathly Hallows, Happy Feet 2, The Guardians of the Galaxy to name a few. Alan has a degree in Electronic Engineering and was the main developer of the MPC crowd engine ALICE for many years. ALICE has been used in movies like World War Z, Guardians of the Galaxy, Exodus, Maleficent, 300: Rise of an empire and many others. ToolChefs specialize in creating unique plugins for a variety of software packages, such as Autodesk Maya, The Foundry Nuke, SideFX Houdini and Newtek Lightwave.


Product: Toolchefs Atoms Crowd
Version: 3.6.0
Supported Architectures: x64
Website Home Page :
Language: english
System Requirements: *
Software Prerequisites: *
Platform requirements: *
Size: 454.3 mb

Platform requirements
Platforms
- Microsoft Windows (8.1, 10)
System
- CPU: 64-bit Intel or AMD multi-core processor with SSE4 instruction set
- Ram: 8 GB of RAM (16 GB or more recommended)
- Disk space: 1 GB of free disk space for install
- OpenGL: OpenGL 4.3+
Video Card supported
- Any NVidia video card. You might get the following error depending on your drivers. In case you do, please set the ATOMS_GLSL_DISABLE_LIGHTS environment variable (defined in your Maya module) to 1.
0(490) : error C5208: Sampler needs to be a uniform (global or parameter to main), need to inline function or resolve conditional expression
- AMD video cards will only show agents in skeleton and proxy mode.
3D Packages supported
- Maya 2016, 2016.5, 2017, 2018, 2019 (64 bit)
- Houdini 17.5, 18.0
- Unreal Engine 4.22
Rendering engines
- V-Ray 3.5x, 3.6x, 4.0X
- Renderman 20.x, 21.x, 22.x
- Arnold 4.x, 5.x
- Redshift 2.6.x




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