• Regeln für den Video-Bereich:

    In den Börsenbereich gehören nur Angebote die bereits den Allgemeinen Regeln entsprechen.

    Einteilung

    - Folgende Formate gehören in die angegeben Bereiche:
    - Filme: Encodierte Filme von BluRay, DVD, R5, TV, Screener sowie Telesyncs im Format DivX, XviD und x264.
    - DVD: Filme im Format DVD5, DVD9 und HD2DVD.
    - HD: Encodierte Filme mit der Auflösung 720p oder darüber von BluRay, DVD, R5, TV, Screener sowie Telesyncs im Format x264.
    - 3D: Encodierte Filme von BluRay, die in einem 3D Format vorliegen. Dies gilt auch für Dokus, Animation usw.
    - Serien: Cartoon/Zeichentrick, Anime, Tutorials, Dokumentationen, Konzerte/Musik, Sonstiges sind demnach in die entsprechenden Bereiche einzuordnen, auch wenn sie beispielsweise im High Definition-Format oder als DVD5/DVD9/HD2DVD vorliegen. Ausnahme 3D.
    - Bereich Englisch: Englische Releases gehören immer in diesen Bereich.
    - Bereich Talk: Der Bereich, in dem über die Releases diskutiert werden kann, darf, soll und erwünscht ist.


    Angebot/Beitrag erstellen

    - Ein Beitrag darf erst dann erstellt werden, wenn der Upload bei mindestens einem OCH komplett ist. Platzhalter sind untersagt.
    - Bei einem Scenerelease hat der Threadtitel ausschließlich aus dem originalen, unveränderten Releasenamen zu bestehen. Es dürfen keine Veränderungen wie z.B. Sterne, kleine Buchstaben o.ä. vorgenommen werden. Ausnahme Serienbörse:
    - Bei einem Sammelthread für eine Staffel entfällt aus dem Releasename natürlich der Name der Folge. Beispiel: Die Simpsons S21 German DVDRip XviD - ITG
    - Dementsprechend sind also u.a. verboten: Erweiterungen wie "Tipp", "empfehlenswert", "only", "reup", usw. / jegliche andere Zusatzinformation oder Ergänzung, welche nicht in obiger Beschreibung zu finden ist.

    Aufbau des Angebots und Threadtitel

    Der Titel nach folgendem Muster erstellt zu werden. <Name> [3D] [Staffel] [German] <Jahr> <Tonspur> [DL] [Auflösung] <Quelle> <Codec> - <Group>
    Beispiel: The Dark Knight German 2008 AC3 DVDRip XviD - iND
    Beispiel: The Dark Knight 2008 DTS DL BDRip x264 - iND
    Beispiel: The Dark Knight 2008 AC3 DL BDRip XviD - iND
    Beispiel: The Dark Knight German 2008 AC3 720p BluRay x264 iND
    Beispiel: The Dark Knight 2008 DTS DL 1080p BluRay x264 iND
    Beispiel: Die Simpsons S01 German AC3 DVDRip XviD iND
    Beispiel: Die Simpsons S20 German AC3 720p BluRay x264 iND
    Beispiel: Sword Art Online II Ger Sub 2014 AAC 1080p WEBRip x264 - peppermint
    Entsprechend sind also u.a. verboten: Sonderzeichen wie Klammern, Sterne, Ausrufezeichen, Unterstriche, Anführungszeichen / Erweiterungen wie "Tipp", "empfehlenswert", "only", "reup", usw. / jegliche andere Zusatzinformation oder Ergänzung, welche nicht in obiger Beschreibung zu finden ist
    Ausnahmen hiervon können in den Bereichen geregelt sein.

    Die Beiträge sollen wie folgt aufgebaut werden:
    Überschrift entspricht dem Threadtitel
    Cover
    kurze Inhaltsbeschreibung
    Format, Größe, Dauer sind gut lesbar für Downloader außerhalb des Spoilers zu vermerken
    Nfo sind immer Anzugeben und selbige immer im Spoiler in Textform.
    Sind keine Nfo vorhanden z.B. Eigenpublikationen, sind im Spoiler folgende Dateiinformationen zusätzlich anzugeben :
    Quelle
    Video (Auflösung und Bitrate)
    Ton (Sprache, Format und Bitrate der einzelnen Spuren)
    Untertitel (sofern vorhanden)
    Hosterangabe in Textform außerhalb eines Spoiler mit allen enthaltenen Hostern.
    Bei SD kann auf diese zusätzlichen Dateiinformationen verzichtet werden.

    Alle benötigten Passwörter sind, sofern vorhanden, in Textform im Angebot anzugeben.
    Spoiler im Spoiler mit Kommentaren :"Schon Bedankt?" sind unerwünscht.


    Releases

    - Sind Retail-Release verfügbar, sind alle anderen Variationen untersagt. Ausnahmen: Alle deutschen Retail-Release sind CUT, in diesem Fall sind dubbed UNCUT-Release zulässig.
    - Im Serien-Bereich gilt speziell: Wenn ein Retail vor Abschluss einer laufenden Staffel erscheint, darf diese Staffel noch zu Ende gebracht werden.62
    - Gleiche Releases sind unbedingt zusammenzufassen. Das bedeutet, es ist zwingend erforderlich, vor dem Erstellen eines Themas per Suchfunktion zu überprüfen, ob bereits ein Beitrag mit demselben Release besteht. Ist dies der Fall, ist der bereits vorhandene Beitrag zu verwenden.
    - P2P und Scene Releases dürfen nicht verändert oder gar unter einem iND Tag eingestellt werden.


    Support, Diskussionen und Suche

    - Supportanfragen sind entweder per PN oder im Bereich Talk zu stellen.
    - Diskussionen und Bewertungen sind im Talk Bereich zu führen. Fragen an die Uploader haben ausschließlich via PN zu erfolgen, und sind in den Angeboten untersagt.
    - Anfragen zu Upload-Wünschen sind nur im Bereich Suche Video erlaubt. Antworten dürfen nur auf Angebote von MyBoerse.bz verlinkt werden.


    Verbote

    - Untersagt sind mehrere Formate in einem einzigen Angebotsthread, wie beispielsweise das gleichzeitige Anbieten von DivX/XviD, 720p und 1080p in einem Thread. Pro Format, Release und Auflösung ist ein eigener Thread zu eröffnen.
    - Grundsätzlich ebenso verboten sind Dupes. Uploader haben sich an geeigneter Stelle darüber zu informieren, ob es sich bei einem Release um ein Dupe handelt.
    - Gefakte, nur teilweise lauffähige oder unvollständige Angebote sind untersagt. Dies gilt auch für eigene Publikationen, die augenscheinlich nicht selbst von z.B. einer DVD gerippt wurden. Laufende Serien, bei denen noch nicht alle Folgen verfügbar sind, dürfen erstellt und regelmäßig geupdatet werden.
    - Untersagt sind Angebote, welche nur und ausschließlich in einer anderen Sprache als deutsch oder englisch vorliegen. Ausnahmen sind VORHER mit den Moderatoren zu klären.


    Verstoß gegen die Regeln

    - Angebote oder Beiträge, die gegen die Forenregeln verstoßen, sind über den "Melden"-Button im Beitrag zu melden.
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The 4 Fundamentals Of Selling Tickets And Merchandise

konami

MyBoerse.bz Pro Member
The 4 Fundamentals Of Selling Tickets And Merchandise


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Published 3/2024
MP4 | Video: h264, 1920x1080 | Audio: AAC, 44.1 KHz
Language: English | Size: 3.57 GB | Duration: 2h 49m

Harness the power of the 4 fundamentals to meet your sports organisation's commercial goals sustainably

What you'll learn
Recognize the staggering "cost of doing nothing" in sports organizations and why it is a problem
Understand the Data Talks 4 fundamentals and their pivotal role in selling tickets, merchandise, and negotiating sponsorship agreements of higher value
Implement the 4 Fundamentals Method to create sustainable revenue streams for your sports organization
Gain insights from global success stories, learning how the 4 fundamentals fuel increased supporters, superior sales, and substantial revenue growth
Requirements
No special requirements needed beyond understanding the commercial activities and structures of a sports organisation
This course is very accessible and digestable and is perfect for all types of learners
Description
In "The 4 Fundamentals of Selling More Tickets and Merchandise," we delve into the critical role Data Talks' 4 Fundamentals play in building and sustaining revenue streams for all types of sports organisations, including but not limited to clubs, leagues, and federations.This course addresses the financial challenges many clubs face today, attributing their struggles to a common root cause - the failure to leverage supporter data effectively. By analysing past scenarios, we identify the pitfalls that have hindered clubs from thriving financially in recent years and discover why some continue to face challenges. Moreover, we analyse real-life case studies of sports organisations that have used these 4 Fundamentals to see the results they have achieved thus far.Key Course Highlights: An introduction to the "Cost of doing nothing"Fundamental 1: Grow your supporter base, continuouslyThe significance of this and the challenges organisations face when trying to grow their supporter basesAn introduction to gamificationDive deeper into a real-life success caseFundamental 2: Collect supporter data with contact information and merge it with your other dataThe significance of this and the challenges organisations in doing thisDive deeper into a real-life success caseFundamental 3: Find out which supporter segments you should target with your campaignsThe power of segmentationStatic vs Dynamic segmentationSupporter Lifetime ValueFundamental 4: Send out relevant offers to those segments in a way that supporters will really appreciatePersonalisationA/B testingWhy the 4 fundamentals are keyA/B testingIncreasing average purchase valueCreating Sustainable RevenueMisconceptions about creating sustainable revenue streamsPowering the 4 FundamentalsBy the end of this course, you will be equipped with the knowledge and tools needed to navigate the dynamic landscape of creating sustainable revenue streams for your sports organisation through the 4 Fundamentals. Whether you're steering an established organisation or aspiring to launch a new one, this course empowers you to transform challenges into opportunities, making informed decisions that ensure your organisation's financial success and longevity.
Overview
Section 1: Introduction
Lecture 1 Course Overview
Lecture 2 The cost of doing nothing
Lecture 3 How the 4 fundamentals came into being
Lecture 4 What are the 4 fundamentals of selling tickets and merchandise?
Section 2: Grow your supporter base, continuously
Lecture 5 Introduction to grow your supporter base, continuously
Lecture 6 Why it's important to grow your supporter base and contact database continuously
Lecture 7 Why sports organisations struggle to grow their supporter base
Lecture 8 Privacy concerns as a barrier to growing supporter bases
Lecture 9 Using gamification to grow your supporter base
Lecture 10 Other strategies for growing your supporter bases
Lecture 11 Real life success story to take inspiration from
Section 3: Collect supporter data with contact information and merge it with other data
Lecture 12 Collect supporter information data with contact and merge it with other data
Lecture 13 Why it is crucial for sports organisations to get this fundamental right
Lecture 14 The "other data" to merge with your supporters' contact information
Lecture 15 Why sports organisations struggle to collect and merge all their data
Lecture 16 Real life success story to take inspiration from
Section 4: Find out which supporter segments to target with campaigns
Lecture 17 The importance of finding the right audience to target with your campaigns
Lecture 18 Finding "the right audience" to target
Lecture 19 50 dynamic segments that can elevate your ROI and drive profitability
Lecture 20 The importance of segmentation for sports organisation
Lecture 21 Static vs Dynamic segmentation
Lecture 22 Calculating supporter lifetime value
Lecture 23 Real life success story to take inspiration from
Section 5: Send relevant offers in a way that supporters will really appreciate
Lecture 24 Why you sports organisations should not jump to personalisation
Lecture 25 The difference between personalisation and customisation
Lecture 26 A club generated a 6 figure revenue from targeting only 2% of its supporter base
Lecture 27 The importance of personalising across various channels
Lecture 28 A/B Testing
Lecture 29 Real life success story to take inspiration from
Section 6: Why the 4 fundamentals are key to creating sustainable revenue streams in sports
Lecture 30 Why the 4 Fundamentals are key and Business Insider's assessment of Data Talks
Lecture 31 How to increase your supporter's average purchase value
Lecture 32 Real life success story to take inspiration from
Lecture 33 The importance of creating sustainable revenue streams
Lecture 34 Sustainable revenue creation should never be at fans' expense (case study)
Lecture 35 Commonly held misconceptions around creating sustainable revenue streams
Lecture 36 Even more misconceptions about creating sustainable revenue streams in sports
Section 7: Powering the 4 Fundamentals
Lecture 37 How to power the 4 fundamentals - guidelines for tools and systems to use
Lecture 38 How the Data Talks Sports Platform works
Lecture 39 CDP Basics to get you started
Section 8: Conclusion
Lecture 40 Thank you note!
Lecture 41 Recap of everything what we have learnt in the course
Lecture 42 Summary of the cost of doing nothing
Lecture 43 Next steps
C-levels in sports organisations such as clubs, leagues and federations,Those keen to learn about data-driven decision making in sports and how to perfectly marry a data strategy to commercial strategy

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