• Regeln für den Dokumente-Bereich:

    In den Börsenbereich gehören nur Angebote die bereits den Allgemeinen Regeln entsprechen.

    Allgemeines:

    Nicht erlaubt im Dokumente-Bereich sind:

    - indizierte Titel (inkl. Comics)
    - extremistische Werke, Zeitschriften und Comics (egal, welche Richtung)
    - jegliche Art von Pornographie
    - Anleitungen zu kriminellen Handlungen, gleich welcher Art
    - sadistische, menschenverachtende oder ähnliche Werke

    Nutzt den "Bedanken"-Button, bei Sammelthreads führen jegliche Kommentare, positiv wie negativ, sehr schnell zu einer Unübersichtlichkeit des Threads. Downmeldungen sind an den Uploader zu richten

    Vor dem Einstellen zu beachten:

    - Suchfunktion

    Vergewissert euch, dass es euer Dokument noch nicht im Board gibt, Doppelposts werden kommentarlos gelöscht. Ist es schon vorhanden, tragt es als Mirror im bestehenden Post ein.

    - Threadtitel

    Idealerweise ist sofort zu erkennen um was es sich handelt. Verseht euren Titel mit den relevanten Informationen, das hilft euch und damit auch uns und allen Suchenden erheblich weiter.

    Beispiel: [Thriller] Dan Brown - Inferno oder bei Magazinen:

    Computerbild - 14/2014 (es muss ersichtlich sein, um welche Ausgabe und welches Magazin es sich handelt)

    Folgende Präfixe stehen im Unterforum "Unterhaltung" zur Verfügung:

    [Humor]
    [Drama]
    [Erotik]
    [Fantasy]
    [Krimi]
    [Roman]
    [Thriller]
    [Horror]
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    Inhalt des Beitrags:

    Folgende Pflichtangaben gilt es einzuhalten:

    - Autor
    - Titel
    - Präfix
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    - Genre
    - Inhaltsbeschreibung
    - enthaltene Formate
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    - Hoster
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    Nicht erlaubt sind alle Dateien, die den Download unnötig aufblähen um eine Affiliategrenze zu erreichen, wie zB. mp3-files, übergroße Bilder, etc.

    Ebenso nicht erlaubt sind sämtliche Dateien mit DRM, persönlichen Daten, etc., diese werden kommentarlos zu eurem eigenem Schutz gelöscht.

    Achtet bitte bei der Konvertierung der Formate auf die Lesbarkeit, ein epub, was nur einfach durch Calibre gejagt wird um ein PDF zu erhalten, ist zu 99% eben nicht lesbar. Wenn ihr es nicht könnt, dann lasst es besser oder lest euch ein, wie man es richtig macht.


    Unterforum Comics:

    Threadtitel:

    Ähnlich, wie bei Unterhaltung und Magazinen, sollte der Titel alle relevanten Informationen enthalten, hier bitte

    - den Titel des Comics
    - den Verlag (einige Comics sind in verschiedenen Verlagen erschienen)
    - das Erscheinungsjahr

    Erlaubt sind folgende Formate:

    - CBR
    - CBZ

    Grundsätzlich gilt: jede Version eines Comics erhält einen eigenen Thread, Ersteller eines Comics können ihre Bände gerne mit dem Zusatz (Original-Release) versehen.

    Bei Unsicherheiten zur korrekten Benennung bitte die Informationen von www.comicguide.de nutzen.

    Inhalt des Beitrags:

    Pflichtangaben hier sind:

    - Titel des Bandes und ggf. Nummer
    - Cover
    - falls bekannt technische Daten (DPI, Breite, Speicherqualität)
    - Größe des Downloads
    - Hoster
    - ggf. Passwort
    - falls bekannt Releasenamen
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Teaching the Middle Ages through Modern Games Using, Modding and Creating Games for Education and Impact

visoft

MyBoerse.bz Pro Member
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Free Download Houghton, "Teaching the Middle Ages through Modern Games: Using, Modding and Creating Games for Education and Impact "
English | ISBN: 3110711966 | 2022 | 295 pages | EPUB | 5 MB
Games can act as invaluable tools for the teaching of the Middle Ages. The learning potential of physical and digital games is increasingly undeniable at every level of historical study. These games can provide a foundation of information through their stories and worlds. They can foster understanding of complex systems through their mechanics and rules. Their very nature requires the player to learn to progress.​

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Links are Interchangeable - Single Extraction
 
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The Impact Of Ai On Education
Published 5/2024
MP4 | Video: h264, 1920x1080 | Audio: AAC, 44.1 KHz
Language: English​
| Size: 619.21 MB[/center]
| Duration: 1h 0m
How has digitalization reshaped education, and what do these changes indicate for future learning environments?

What you'll learn

Discover how digitalization has revolutionized education from traditional to tech-driven methods.

Explore how children interact with and assess AI technologies.

Examine various AI tools applicable in education.

Seize the opportunity to learn from renowned academics worldwide.

Requirements

This course does not necessitate any prior experience.

Description

This course offers a detailed examination of the profound impact of digital technology on educational practices and structures. We journey through the transformation from traditional to digital teaching methods, revealing how curriculum design has been reimagined and how student engagement has been revolutionised.We'll discuss the potential benefits of digitalisation such as increased accessibility, personalised learning experiences, and improved collaboration. Furthermore, we will take a forward-looking view, considering what these digital shifts suggest about the future of learning environments. We'll speculate on emerging trends, like AI in education, virtual reality classrooms, and the growing importance of digital literacy.This intensive course provides an insightful perspective into the current landscape and a thought-provoking forecast for the future of education.About the SpeakerProfessor Judy Robertson is Chair in Digital Learning at the University of Edinburgh. She has been developing educational technology with children and teachers since 1997. She is a Senior Member of the ACM, and a Senior Fellow of the HEA. She is interested in computer science education, serious games for children and gender equality. Her work focuses on how technology can help to solve thorny real world problems. Current projects include Data Education in Schools, which aims to educate all children in the Edinburgh city region about data, and the development of an app to support play for young children in the Edinburgh Royal Hospital for Sick Children.

Overview

Section 1: The Impact of AI on Education

Lecture 1 Introduction

Lecture 2 What Children Know about AI From Everyday Interactions

Lecture 3 How Children Feel About the Use of AI in School

Lecture 4 Examples of AI-Related Apps for Teachers and Learners

Lecture 5 Conclude With Best Practices for Using New AI Tools

Lecture 6 Q&A

This course is designed for professionals who already have experience working with children or are interested in pursuing a career in this field.
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