• Regeln für den Video-Bereich:

    In den Börsenbereich gehören nur Angebote die bereits den Allgemeinen Regeln entsprechen.

    Einteilung

    - Folgende Formate gehören in die angegeben Bereiche:
    - Filme: Encodierte Filme von BluRay, DVD, R5, TV, Screener sowie Telesyncs im Format DivX, XviD und x264.
    - DVD: Filme im Format DVD5, DVD9 und HD2DVD.
    - HD: Encodierte Filme mit der Auflösung 720p oder darüber von BluRay, DVD, R5, TV, Screener sowie Telesyncs im Format x264.
    - 3D: Encodierte Filme von BluRay, die in einem 3D Format vorliegen. Dies gilt auch für Dokus, Animation usw.
    - Serien: Cartoon/Zeichentrick, Anime, Tutorials, Dokumentationen, Konzerte/Musik, Sonstiges sind demnach in die entsprechenden Bereiche einzuordnen, auch wenn sie beispielsweise im High Definition-Format oder als DVD5/DVD9/HD2DVD vorliegen. Ausnahme 3D.
    - Bereich Englisch: Englische Releases gehören immer in diesen Bereich.
    - Bereich Talk: Der Bereich, in dem über die Releases diskutiert werden kann, darf, soll und erwünscht ist.


    Angebot/Beitrag erstellen

    - Ein Beitrag darf erst dann erstellt werden, wenn der Upload bei mindestens einem OCH komplett ist. Platzhalter sind untersagt.
    - Bei einem Scenerelease hat der Threadtitel ausschließlich aus dem originalen, unveränderten Releasenamen zu bestehen. Es dürfen keine Veränderungen wie z.B. Sterne, kleine Buchstaben o.ä. vorgenommen werden. Ausnahme Serienbörse:
    - Bei einem Sammelthread für eine Staffel entfällt aus dem Releasename natürlich der Name der Folge. Beispiel: Die Simpsons S21 German DVDRip XviD - ITG
    - Dementsprechend sind also u.a. verboten: Erweiterungen wie "Tipp", "empfehlenswert", "only", "reup", usw. / jegliche andere Zusatzinformation oder Ergänzung, welche nicht in obiger Beschreibung zu finden ist.

    Aufbau des Angebots und Threadtitel

    Der Titel nach folgendem Muster erstellt zu werden. <Name> [3D] [Staffel] [German] <Jahr> <Tonspur> [DL] [Auflösung] <Quelle> <Codec> - <Group>
    Beispiel: The Dark Knight German 2008 AC3 DVDRip XviD - iND
    Beispiel: The Dark Knight 2008 DTS DL BDRip x264 - iND
    Beispiel: The Dark Knight 2008 AC3 DL BDRip XviD - iND
    Beispiel: The Dark Knight German 2008 AC3 720p BluRay x264 iND
    Beispiel: The Dark Knight 2008 DTS DL 1080p BluRay x264 iND
    Beispiel: Die Simpsons S01 German AC3 DVDRip XviD iND
    Beispiel: Die Simpsons S20 German AC3 720p BluRay x264 iND
    Beispiel: Sword Art Online II Ger Sub 2014 AAC 1080p WEBRip x264 - peppermint
    Entsprechend sind also u.a. verboten: Sonderzeichen wie Klammern, Sterne, Ausrufezeichen, Unterstriche, Anführungszeichen / Erweiterungen wie "Tipp", "empfehlenswert", "only", "reup", usw. / jegliche andere Zusatzinformation oder Ergänzung, welche nicht in obiger Beschreibung zu finden ist
    Ausnahmen hiervon können in den Bereichen geregelt sein.

    Die Beiträge sollen wie folgt aufgebaut werden:
    Überschrift entspricht dem Threadtitel
    Cover
    kurze Inhaltsbeschreibung
    Format, Größe, Dauer sind gut lesbar für Downloader außerhalb des Spoilers zu vermerken
    Nfo sind immer Anzugeben und selbige immer im Spoiler in Textform.
    Sind keine Nfo vorhanden z.B. Eigenpublikationen, sind im Spoiler folgende Dateiinformationen zusätzlich anzugeben :
    Quelle
    Video (Auflösung und Bitrate)
    Ton (Sprache, Format und Bitrate der einzelnen Spuren)
    Untertitel (sofern vorhanden)
    Hosterangabe in Textform außerhalb eines Spoiler mit allen enthaltenen Hostern.
    Bei SD kann auf diese zusätzlichen Dateiinformationen verzichtet werden.

    Alle benötigten Passwörter sind, sofern vorhanden, in Textform im Angebot anzugeben.
    Spoiler im Spoiler mit Kommentaren :"Schon Bedankt?" sind unerwünscht.


    Releases

    - Sind Retail-Release verfügbar, sind alle anderen Variationen untersagt. Ausnahmen: Alle deutschen Retail-Release sind CUT, in diesem Fall sind dubbed UNCUT-Release zulässig.
    - Im Serien-Bereich gilt speziell: Wenn ein Retail vor Abschluss einer laufenden Staffel erscheint, darf diese Staffel noch zu Ende gebracht werden.62
    - Gleiche Releases sind unbedingt zusammenzufassen. Das bedeutet, es ist zwingend erforderlich, vor dem Erstellen eines Themas per Suchfunktion zu überprüfen, ob bereits ein Beitrag mit demselben Release besteht. Ist dies der Fall, ist der bereits vorhandene Beitrag zu verwenden.
    - P2P und Scene Releases dürfen nicht verändert oder gar unter einem iND Tag eingestellt werden.


    Support, Diskussionen und Suche

    - Supportanfragen sind entweder per PN oder im Bereich Talk zu stellen.
    - Diskussionen und Bewertungen sind im Talk Bereich zu führen. Fragen an die Uploader haben ausschließlich via PN zu erfolgen, und sind in den Angeboten untersagt.
    - Anfragen zu Upload-Wünschen sind nur im Bereich Suche Video erlaubt. Antworten dürfen nur auf Angebote von MyBoerse.bz verlinkt werden.


    Verbote

    - Untersagt sind mehrere Formate in einem einzigen Angebotsthread, wie beispielsweise das gleichzeitige Anbieten von DivX/XviD, 720p und 1080p in einem Thread. Pro Format, Release und Auflösung ist ein eigener Thread zu eröffnen.
    - Grundsätzlich ebenso verboten sind Dupes. Uploader haben sich an geeigneter Stelle darüber zu informieren, ob es sich bei einem Release um ein Dupe handelt.
    - Gefakte, nur teilweise lauffähige oder unvollständige Angebote sind untersagt. Dies gilt auch für eigene Publikationen, die augenscheinlich nicht selbst von z.B. einer DVD gerippt wurden. Laufende Serien, bei denen noch nicht alle Folgen verfügbar sind, dürfen erstellt und regelmäßig geupdatet werden.
    - Untersagt sind Angebote, welche nur und ausschließlich in einer anderen Sprache als deutsch oder englisch vorliegen. Ausnahmen sind VORHER mit den Moderatoren zu klären.


    Verstoß gegen die Regeln

    - Angebote oder Beiträge, die gegen die Forenregeln verstoßen, sind über den "Melden"-Button im Beitrag zu melden.
  • Bitte registriere dich zunächst um Beiträge zu verfassen und externe Links aufzurufen.




Mastering Note Taking Expert Techniques For Meeting Minutes

Tutorials

MyBoerse.bz Pro Member
eb00c21d967547e1cbcd717fca01a66b.jpeg

Free Download Mastering Note Taking Expert Techniques For Meeting Minutes
Published 4/2024
MP4 | Video: h264, 1920x1080 | Audio: AAC, 44.1 KHz
Language: English | Size: 547.63 MB | Duration: 1h 14m
Unlock the secrets to effective note-taking and creating meeting minutes to fuel productivity in your team

What you'll learn
Achieve a comprehensive understanding of the fundamental function and significance of meeting minutes in professional communication
Explore different types of meeting minutes, including those specific to software development teams, projects, and business meetings
Acquire efficient techniques for scheduling meetings, taking comprehensive notes, and maintaining accurate attendance records
Learn valuable strategies for effectively managing meeting time, practicing active listening, improving reading comprehension, and identifying action items
Essential skills to record motions and resolutions, and successfully end meetings on time
Useful ways to create meeting minute templates and efficient writing strategies
Requirements
No prior formal qualifications required to enroll in this Mastering Note Taking: Expert Techniques for Meeting Minutes course
Description
Welcome to the meeting minutes course. This full course covers everything, and it will teach you how to accurately and clearly record meeting minutes. The course provides you with the necessary tools to succeed in this crucial area of professional communication, from understanding the basic function of meeting minutes to investigating expert strategies for effective note-taking.Throughout the course, you will learn about the definition, significance, how to take notes and effects of privacy laws as you explore the fundamentals of meeting minutes.Moreover, you will study many types of meeting minutes, such as those from software development teams, projects, and business meetings. You will also learn efficient techniques for scheduling meetings, taking complete notes, and ensuring attendance records of the meeting.In this course, you will learn valuable techniques for effectively managing meeting time, visual note-taking, practising active listening, and improving your reading comprehension. You will also gain the skills needed to identify and assign action items, record motions and resolutions, and successfully end meetings on time.You will also learn about writing concepts, such as meeting minutes templates and efficient writing strategies of minute taking at meetings. Take this informative course with me to gain professional skills for handling meeting minutes.
Overview
Section 1: Coues Intro
Lecture 1 Course Intro
Section 2: Introduction
Lecture 2 Introduction
Lecture 3 Introduction to Meeting Minutes
Lecture 4 Impact of Legislation and Role of Minute Taker
Section 3: General Guidelines for Meeting Minutes
Lecture 5 General Guidelines for Meeting Minutes
Lecture 6 Determining Goal
Lecture 7 Crucial Things to Do
Section 4: Categories of Minutes of Meeting (MoM)
Lecture 8 Categories of Minutes of Meeting (MoM)
Lecture 9 Prime Categories of MoM_ Business MoM
Lecture 10 Prime Categories of MoM_ Project MoM
Lecture 11 Prime Categories of MoM_ Software Development Team MoM
Lecture 12 Other Categories of MoM
Section 5: Effective Note Taking Tips
Lecture 13 Effective Note Taking Tips
Lecture 14 How Can You Manage Meeting Time Effectively
Lecture 15 Useful Tips for Active Listening
Lecture 16 Necessary Reading Comprehension
Lecture 17 Proper Ways to Identify and Assign Action Items
Lecture 18 How Can You Record Motion and Resolutions
Lecture 19 Documenting Attendees
Section 6: Writing Ideas
Lecture 20 Writing Ideas
Lecture 21 Templates of Meeting Minutes
Lecture 22 Beneficial Techniques for Writing Meeting Minutes
Professionals in various industries who are responsible for recording meeting minutes, such as administrative assistants, secretaries, project managers, and team leads,Students studying business, management, or related fields who want to enhance their note-taking and communication skills for meetings,Individuals interested in pursuing a career in administrative support or office management roles where proficiency in recording meeting minutes is essential,Anyone seeking to improve their professional communication and organisational skills, particularly in the context of meetings and group discussions

Homepage



Recommend Download Link Hight Speed | Please Say Thanks Keep Topic Live
No Password - Links are Interchangeable
 
2a885adf84c56b9acf38f158cad21124.jpg


Mastering Note Taking: Expert Techniques For Meeting Minutes
Published 4/2024
MP4 | Video: h264, 1920x1080 | Audio: AAC, 44.1 KHz
Language: English
| Size: 547.63 MB
| Duration: 1h 14m
Unlock the secrets to effective note-taking and creating meeting minutes to fuel productivity in your team

What you'll learn

Achieve a comprehensive understanding of the fundamental function and significance of meeting minutes in professional communication

Explore different types of meeting minutes, including those specific to software development teams, projects, and business meetings

Acquire efficient techniques for scheduling meetings, taking comprehensive notes, and maintaining accurate attendance records

Learn valuable strategies for effectively managing meeting time, practicing active listening, improving reading comprehension, and identifying action items

Essential skills to record motions and resolutions, and successfully end meetings on time

Useful ways to create meeting minute templates and efficient writing strategies

Requirements

No prior formal qualifications required to enroll in this Mastering Note Taking: Expert Techniques for Meeting Minutes course

Description

Welcome to the meeting minutes course. This full course covers everything, and it will teach you how to accurately and clearly record meeting minutes. The course provides you with the necessary tools to succeed in this crucial area of professional communication, from understanding the basic function of meeting minutes to investigating expert strategies for effective note-taking.Throughout the course, you will learn about the definition, significance, how to take notes and effects of privacy laws as you explore the fundamentals of meeting minutes.Moreover, you will study many types of meeting minutes, such as those from software development teams, projects, and business meetings. You will also learn efficient techniques for scheduling meetings, taking complete notes, and ensuring attendance records of the meeting.In this course, you will learn valuable techniques for effectively managing meeting time, visual note-taking, practising active listening, and improving your reading comprehension. You will also gain the skills needed to identify and assign action items, record motions and resolutions, and successfully end meetings on time.You will also learn about writing concepts, such as meeting minutes templates and efficient writing strategies of minute taking at meetings. Take this informative course with me to gain professional skills for handling meeting minutes.

Overview

Section 1: Coues Intro

Lecture 1 Course Intro

Section 2: Introduction

Lecture 2 Introduction

Lecture 3 Introduction to Meeting Minutes

Lecture 4 Impact of Legislation and Role of Minute Taker

Section 3: General Guidelines for Meeting Minutes

Lecture 5 General Guidelines for Meeting Minutes

Lecture 6 Determining Goal

Lecture 7 Crucial Things to Do

Section 4: Categories of Minutes of Meeting (MoM)

Lecture 8 Categories of Minutes of Meeting (MoM)

Lecture 9 Prime Categories of MoM_ Business MoM

Lecture 10 Prime Categories of MoM_ Project MoM

Lecture 11 Prime Categories of MoM_ Software Development Team MoM

Lecture 12 Other Categories of MoM

Section 5: Effective Note Taking Tips

Lecture 13 Effective Note Taking Tips

Lecture 14 How Can You Manage Meeting Time Effectively

Lecture 15 Useful Tips for Active Listening

Lecture 16 Necessary Reading Comprehension

Lecture 17 Proper Ways to Identify and Assign Action Items

Lecture 18 How Can You Record Motion and Resolutions

Lecture 19 Documenting Attendees

Section 6: Writing Ideas

Lecture 20 Writing Ideas

Lecture 21 Templates of Meeting Minutes

Lecture 22 Beneficial Techniques for Writing Meeting Minutes

Professionals in various industries who are responsible for recording meeting minutes, such as administrative assistants, secretaries, project managers, and team leads,Students studying business, management, or related fields who want to enhance their note-taking and communication skills for meetings,Individuals interested in pursuing a career in administrative support or office management roles where proficiency in recording meeting minutes is essential,Anyone seeking to improve their professional communication and organisational skills, particularly in the context of meetings and group discussions





Free search engine download: Mastering Note Taking Expert Techniques for Meeting Minutes
 
Zurück
Oben Unten