• Regeln für den Dokumente-Bereich:

    In den Börsenbereich gehören nur Angebote die bereits den Allgemeinen Regeln entsprechen.

    Allgemeines:

    Nicht erlaubt im Dokumente-Bereich sind:

    - indizierte Titel (inkl. Comics)
    - extremistische Werke, Zeitschriften und Comics (egal, welche Richtung)
    - jegliche Art von Pornographie
    - Anleitungen zu kriminellen Handlungen, gleich welcher Art
    - sadistische, menschenverachtende oder ähnliche Werke

    Nutzt den "Bedanken"-Button, bei Sammelthreads führen jegliche Kommentare, positiv wie negativ, sehr schnell zu einer Unübersichtlichkeit des Threads. Downmeldungen sind an den Uploader zu richten

    Vor dem Einstellen zu beachten:

    - Suchfunktion

    Vergewissert euch, dass es euer Dokument noch nicht im Board gibt, Doppelposts werden kommentarlos gelöscht. Ist es schon vorhanden, tragt es als Mirror im bestehenden Post ein.

    - Threadtitel

    Idealerweise ist sofort zu erkennen um was es sich handelt. Verseht euren Titel mit den relevanten Informationen, das hilft euch und damit auch uns und allen Suchenden erheblich weiter.

    Beispiel: [Thriller] Dan Brown - Inferno oder bei Magazinen:

    Computerbild - 14/2014 (es muss ersichtlich sein, um welche Ausgabe und welches Magazin es sich handelt)

    Folgende Präfixe stehen im Unterforum "Unterhaltung" zur Verfügung:

    [Humor]
    [Drama]
    [Erotik]
    [Fantasy]
    [Krimi]
    [Roman]
    [Thriller]
    [Horror]
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    Inhalt des Beitrags:

    Folgende Pflichtangaben gilt es einzuhalten:

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    - Inhaltsbeschreibung
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    - Hoster
    - ggf. Passwort

    Nicht erlaubt sind alle Dateien, die den Download unnötig aufblähen um eine Affiliategrenze zu erreichen, wie zB. mp3-files, übergroße Bilder, etc.

    Ebenso nicht erlaubt sind sämtliche Dateien mit DRM, persönlichen Daten, etc., diese werden kommentarlos zu eurem eigenem Schutz gelöscht.

    Achtet bitte bei der Konvertierung der Formate auf die Lesbarkeit, ein epub, was nur einfach durch Calibre gejagt wird um ein PDF zu erhalten, ist zu 99% eben nicht lesbar. Wenn ihr es nicht könnt, dann lasst es besser oder lest euch ein, wie man es richtig macht.


    Unterforum Comics:

    Threadtitel:

    Ähnlich, wie bei Unterhaltung und Magazinen, sollte der Titel alle relevanten Informationen enthalten, hier bitte

    - den Titel des Comics
    - den Verlag (einige Comics sind in verschiedenen Verlagen erschienen)
    - das Erscheinungsjahr

    Erlaubt sind folgende Formate:

    - CBR
    - CBZ

    Grundsätzlich gilt: jede Version eines Comics erhält einen eigenen Thread, Ersteller eines Comics können ihre Bände gerne mit dem Zusatz (Original-Release) versehen.

    Bei Unsicherheiten zur korrekten Benennung bitte die Informationen von www.comicguide.de nutzen.

    Inhalt des Beitrags:

    Pflichtangaben hier sind:

    - Titel des Bandes und ggf. Nummer
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    - Größe des Downloads
    - Hoster
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    - falls bekannt Releasenamen
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Augmented Reality with Unity AR Foundation A practical guide to cross-platform AR development with Unity (repost)

visoft

MyBoerse.bz Pro Member
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Free Download Augmented Reality with Unity AR Foundation:
A practical guide to cross-platform AR development with Unity 2020 and later versions

English | 2021 | ISBN: 9781838982591 | 354 Pages | True PDF EPUB | 18 MB​

The book starts by helping you set up for AR development, installing the Unity 3D game engine, required packages, and other tools to develop for Android (ARCore) and/or iOS (ARKit) mobile devices. Then we jump right into the building and running AR scenes, learning about AR Foundation components, other Unity features, C# coding, troubleshooting, and testing. We create a framework for building AR applications that manages user interaction modes, user interface panels, and AR onboarding graphics that you will save as a template for reuse in other projects in this book. Using this framework, you will build multiple projects, starting with a virtual photo gallery that lets you place your favorite framed photos on your real-world walls, and interactively edit these virtual objects. Other projects include an educational image tracking app for exploring the solar system, and a fun selfie app to put masks and accessories on your face. The book provides practical advice and best practices that will have you up and running quickly.
If You Find Any Dead LInk, Send Me PVT MSG

Links are Interchangeable - Single Extraction
 
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Last updated 10/2023
MP4 | Video: h264, 1280x720 | Audio: AAC, 44.1 KHz
Language: English (US) | Size: 2.23 GB | Duration: 4h 45m​

Create the AI for a Unity Game: Develop a colony-simulation using State-Machines, Behavior-Trees and Genetic Algorithms

What you'll learn
Lay the foundation for a Colony-Survival Game like Rimworld or Oxygen Not Included
Develop simple and complex practical AI Solutions for your games
Create a simple AI with State Machines
Make extensible State Machines with the State Pattern
Develop a complex AI with Behaviour Trees
Master the Behavior Designer Plugin
Simulate an ecology with Genetic Algorithms

Requirements
Basic understanding of Unity
Basic understanding of C#

Description
Learn how to create state of the art AI for video games using Unity.I believe in a practical approach in learning so this course will be primarily project-based. You won't just learn dry theory and forget everything within a matter of days but instead apply the learned concepts to two actual Unity-Projects:Catch: A simple digital replica of play every kid's favourite game: catchColony Simulation: A game like Rimworld or Oxygen Not Included, where you can't control the NPCs directly, but instead they are controlled by the AI and you need to help them survive by making sure they've got enough to eat.Also this course contains a free exclusive Behavior-Designer Educational-License, which would normally cost ~90$. Behavior Designer is the industry-standard solution for Behaviortrees and generously provided me with an exclusive Educational License, which they specifically built for this course. So you won't get it anywhere else. Also you will of course get full lifetime access to the course. We'll start with the simplest AI-System that there is, namely State-Machines.After that we'll improve State-Machines and make them more extensible with the State-Pattern.Then we'll hit the main topic which is one of the more advanced techniques that are used in Indie- and AAA-Gameproductions alike: BehaviorTrees.Lastly we'll have a glimpse at one of the more experimental AI-Approaches, namely Genetic Algorithms, which are more of a niche topic but have the potential for very interesting game-mechanics that stand out of the crowd.Whereas this course is already rather extensive and covers the most important aspects of AI for modern gamedevelopment, I can't possibly cover everything of this huge field. For example I won't address machine learning because this topic alone would fill a whole bunch of courses and really isn't that practical for most Game-AIs because of the lack of control you have over it.By the end of the course you'll be confident with the most important AI-Techniques- and Design Patterns for modern Gamedevelopment.So what are you waiting for, join me now and start creating astonishing AI-Systems yourself.

Who this course is for
Intermediate Gameprogrammers with an interest in AI in Unity,Gamedesigners with some Coding- and Unity-Background



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